neljapäev, 22. november 2007

Printsesse juurde (ja numbritest kah)

Õde ilmus veidi peale keskööd MSN-i ja teatas kauaoodatud uudise - ma olen siis viiendat korda vanatädi. Tema tütar sai õhtul tütre.
Pole just tavaline, et poole aastaga lisandub peresse kolm titte. Meie peres juhtus see viimati 1983.

Meie aga õega ei jõua ära imestada, mis numbrimaagia see olgu - juba mitmendat põlve saavad meie pere naised vanaemadeks 46-aastaselt. Õde on praegu 46. Mina olin 46, kui mu esimene tütretütar sündis. Meie ema oli 46, kui sündis minu vanem tütar. Emapoolne vanaema oli 46, kui sündis meie onupoeg. Ja kui ma õieti mäletan aastaarve, oli ka meie vanavanaema 46, kui sündis meie onu - tema esimene lapselaps.

Mõned teised numbrid kipuvad ka korduma, aga mitte nii selge mustri järgi.

Igatahes tore on, kui nüüd värsked vanemad ka prinsessi nime suhtes kokkuleppele jõuaksid.

4 kommentaari:

Segasumma Saara ütles ...

Vahva :). Perepuu muudkui sirutab oksi :).

See 46 asi on tõesti hämmeldusttekitav :O.

Mul endal mehega on 14 ja 28 need saatuslikud numbrid aina. Mehe sünnipäev 28, minul 14, kohtusime 14ndal, avaldused viisime sisse jälle 14, pulmapäev oli 28. Esimese lapse sünnipäev 27 (erakorraline keiser, muidu ilmselt oleks 28ndasse jäänud) ja teise lapse sünnipäev 12 (oli, muide, ka alguses 14 peale plaanitud, aga mul tõusis mingi kahtlane palavik ja seega tehti jälle kiirendatud korras keiser).

Tiia ütles ...

Õnne sullegi!

Mingi seos on kuupäevadega küll! Eriti panen tähele lastega. Kahel lapsel on 27 sünnipäev, kõik kolm on sündinud kellegi sünnipäevaks - plaanimata. Merili mulle, Merli isale (mu exile), Silver vanaisale (mu papale)
Ja veel kuupäevad, mis olid kunagi üliolulised, on olnud kellegiga seotud...

Karuema ütles ...

önne teie perele:) aga ma ise kyll ei tahaks veel vanaemaks saada, kuigi ma pole ka 46 veel...aga kuidagi vaim ei ole valmis. ja oleksin ysna önnetu, kui see juhtuks.

valgeseelik ütles ...

Palju õnne uuele ilmakodanikule ja Sullegi kui ikkagi miskitpidi osalisele! Armas! :)