neljapäev, 15. november 2007

Mis teha?

Teist päeva juba istub mul aias kase otsas kellegi hallivöödiline kass ja näub haledalt. Alla tulemast keeldub kategooriliselt.
Päästeteenistus soovitab kas omanik üles otsida või ise tõstuk tellida, tõstukit aga nii lihtsalt ei saa, töötund maksab 300-400 krooni. Pealegi ei pääse see tänavalt kasele ligigi.

Kas pean ootama, kuni see kena kiisu (kes on kindlasti ka kellegi lemmikloom) ise puu otsast alla potsatab?

9 kommentaari:

Segasumma Saara ütles ...

Minu voostritele on tavaliselt toit liikumapanevaks jõuks. Oled sa proovinud tema tähelepanu enda käes oleva kassitoidukoti krõbistamisega ja kiisutamisega antud esemele tõmmata, siis see, pluss natuke sealt välja kallatud toitu puu alla maha jätta ja ise vaateväljalt lahkuda? Äkki suure näljahädaga ukerdab ennast ikka ise alla sealt, kui toit kutsuvalt alt meelitab ja ähvardavaid inimesi näha pole?

S.t. täiesti võimalik, et oled seda nippi juba proovinud - ma lihtsalt sellepärast kirjutasin, et näiteks minu kahele kassile on krõbinakoti krabin kõige kutsuvam muusika maailmas, eeldusel, et nad näljased on.

kukupai ütles ...

Niikaua, kui ma üksi kodus olen, ei saa seda ka proovida, keegi peab koera kinni hoidma (koer mul tuppa ei tule) ja eemale viima. Eile proovisime, siis veel igatahes süüa ei tahtnud.

Anonüümne ütles ...

Võib-olla polnud tema maitse jaoks piisavalt ahvatlev toit? Ehk pakuksite kiisule värsket kala? :))

Elviina's blog ütles ...

mis oleks kui helistaks õhtulehte, las tulevad päästma, neil ka raha tõstuki tellimiseks

kukupai ütles ...

Äh, ma pole mingi prominent, et sellest esikaaneloo saaks :)

Minuke ütles ...

Pildil olev elukas on meie majapidamisele tundmatu - ilmselt keegi juhuslik kaugemalt, kes ei osanud haukuvat tobudepaari William/Ramses oodata.

Tean, et alla toovad tuletõrjujad, Nõmme komando ju siinsamas. Ehk sealt aitavad. Tuletõrjujad on missiooniga mehed.

Nüüd ajasin end hooviuksele. Sa oled ta vist ikka alla saanud, sest kiisunuttu ei kostnud?

kukupai ütles ...

Pool tundi tagasi oli veel puu otsas. ma olen seda kassi näinud, aga kuskilt kaugemalt ta siia tuli.

Karuema ütles ...

kle, aga helista loomaaeda ja küsi nõu. Nemad ikka ehk oskavad soovitada, kuidas käituda, tunnevad loomade hingeelu...

Rents ütles ...

Peab see alles hea omanik olema, kes oma kassi loomapidamiseeskirjast ja võimalikest ohtudest hoolimata lihtsalt välja jalutama laseb :S Selles mõttes, et enamus koeri on ju üksi aias - ja minu taibukam koer püüab väga edukalt põllu peal hiiri ning on minu juuresolekult mitmeid kordi täiesti ootamatult kassi peale sattunud (mõned varjuvad viimse hetkeni rohu sisse, lootes, et koer neid ei märka) ning suurem õnnetus on ainult minu käreda hääle tõttu ära jäänud.

Aga anna talle aega, ära ta sinna ei sure... Või oled sa kunagi puu otsas mõnda kassiskeletti näinud (nagu keegi ükspäev netis küsis)? :)