reede, 30. november 2007

Milleks mulle mees?

Tänapäeval nõuavad mehed järjest valjuhäälsemalt, et naine olgu ikka naine, lasku mehel teha, mis mees tahab! Ei maksa aga unustada, et mees on sessinatses maailmas vanem ja on seega jõudnud ka rohkem lollusi teha, alates Aadamast, kes Eeva käest keelatud vilja vastu võttis, ja mis kõige hirmsam - ka ise sellest tüki hammustas.
Aga miks urgitseda neis vanades asjades. Praegusel ajal on mehed veel hullemad. Näiteks vaatad mõnele kenale mehepojale otsa ja lähed temaga kohvikusse. Kindlasti on esimene asi, et ta tellib paar kannu õlut. No selle kannatab veel ära, aga kui maksmiseks läheb, kobab seesama mehepojake kõik taskud läbi ja teatab haleda häälega: "Ups, rahakott jäi tööle lauasahtlisse!"

Pikema aja jooksul on võimalik mehi natuke ümber kasvatada. On vaid üks asi, milles tuleb neid vist küll elu lõpuni õpetada. See on autojuhtimine. Õlivahetusele ja autopesule ei taha nad mitte mõeldagi. Kui sellest juttu tuleb, siis öeldakse kahe jalgpallimatši teleülekande vahele pirtsaka häälega: "Milleks siis teenindus on? Tead, autoga sekeldamine väsitab mind väga!"

Kui sa palud mehel midagi teha, siis võid peaaegu alati kuulda üht ja sama vastust: "Oh kallis, ma ei saa praegu, pean sõpradega jõusaali minema!" Huvitav, aga lihasmass kasvab ainult vöökohal?

Eks mõelge nüüd ise, miks on mulle meest vaja, kui ma oskan autot remontida, tapeeti panna ja katust lappida. Kodus on rahulik ja vaikne, keegi ei keera telekat spordikanalile, kui ma Mehhiko seebiseriaali vaadata tahan.

Laulan ikka seda laulu:
"Ei meest ei iial võta ma,
on mees..."


... Kuid vanaduses oleks vist päris hea, kui keegi su kõrval nohiseb.

18 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul on meest vaja selleks, et keegi kaaned ja korgid maha keeraks. Mul on nõrgad näpud, vot.

Anonüümne ütles ...

Ma saan ka kõigi sinu poolt nimetatud asjadega hakkama. Ja üldiselt olen ma nõus Su kirjutatuga- lihtsalt mul on vist vedanud. Võib ka ajada selle kaela, et suhe on noor alles (8 kuud, sellest u 7 kuud koos elatud), aga ma eelistan mõelda, et mul on siiski väga vedanud. Sest minu mees on üdini mõistlik. Jah, me rääkisime algul ikka pikalt asjadest ja ta ütles kohe, et kui kodus midagi vaja teha on, siis ma pean seda talle ütlema, sest ta ise lihtsalt ei märka. Minu valik oli see aktsepteerida - ja see toimib:D Nüüd olen tähele pannud, et vaikselt märkab ise ka asju. Ja pean tunnistama, et vahel jätan nimelt tegemata midagi, et tema ka end liigutama peaks.
Eks vaatame siis, mis edasi saab...:D

Minuke ütles ...

meest oleks sulle vaja selleks, et keegi sööks külmiku tühjaks, jooks ära "kappiununenud" õlled, jätaks riburaja sokke vannitoast voodini ja muudkui viriseks.

Kogemuse põhjal julgen öelda et nr 1 oli päris tubli isend kui paar korvamatut viga välja arvata, nr2-ga lendasin aga väääääga tõsiselt orki. Et sa mõlemat isendit tead, siis ilmselt sa ei vaidle ka.

Kandidaat nr 3 vaeseke saaks aga eelkäijate tõttu põhjalikult läbi uuritud, enne kui siia majja sissepääsuloa saab.

osaline ütles ...

Hm. Kui tuleks valida mehe ja naise vahel, siis ma valiksin ikka mehe elukaaslaseks. Ja... üksinda oli mõnda aega mõnus küll, aga kui siis kaksinduseks võimalus avanes, oli ekstrasupermegalahe!

mõtlik mees ütles ...

Miks te kohtate valesid mehi?

Tiiu ütles ...

Minule oli vaja ainust ja õiget. Ma ikka väga kõrgelt hindasin abielusuhteid ja otsustasin noorelt juba, et lähen mehele, kellega on võimalikult täiuslik klapp, muidu ei tasu jamama hakatagi. No ja ma saingi sellise..vähemalt 10 aastat arvasin, et mu mees on mulle jumalast määratud jne. Nüüd on selge, et me mehed on täpselt sellised, milliseid on vaja meie õppetundideks, milles oleme nõrgad. Mulle on meest vaja eelkõige laste pärast - ta on tõesti hea isa.

Tiiu ütles ...

Muuseas, mina pole talle kaugeltki ideaalne naine. Miks ma siis siis ideaali otsin, kui ise ideaalne pole.? Ega otsinudki ideaali, lihtsalt omast, see ongi ju ideaalne.

Morgie ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Morgie ütles ...

vaaat mõnikord tahaks seksida ka onjä. ja mõnel naisel on selleks meest vaja
ja iga kord ei viitsiks ju ka uut eksemplari selle jaoks otsida.
tegelikult oleks jumalast nunnu kui siuke päris oma mees oleks kodus vajaduse korral võtta.

aga raske on leida sellist, kellega ühtlasi ka kooselamine võimalik oleks

Anonüümne ütles ...

Minule on meest vaja selleks, et ta meile- naistele süüa teeks ja aitaks koristada ja oleks kogu aeg olemas maksimaalselt telefonikõne kaugusel. Kui mul ikka on vaja kellegagi rääkida, siis ma helistan talle ja ta kuulab mind alati. Peale selle on vaja mul teda veel selleks, et ta võtaks vahest üle minu suure emarolli ja õpiks lapsega lugema ja kirjutama ja kuulaks nende mure ja lohutaks ja siis kasvataks neid minua semel telefoni teel, kui ma parasjagu ise ei saa seda teha. Seda ei juhtu sageli, kuid aegajalt ma tahan lihtsalt magada peale tööd.
Ja siis on mul veel vaja meest, et oleks keegi kes öösiti minu jonnituju kannatlikult kanataks ja siis aegajalt minuga hommikuni räägiks ja unistaks. Ja et tema unistused oleksid ikka minu omadega täpselt või peaaegu ühtemoodi. Ja siis peaksime me veel olema hingesugulased ja ...
Tundub võimatu? Aga mul on just nimelt selline mees. Muide tal on omad vead ka olemas.

Elviina's blog ütles ...

Nüüd kui lapsed suured on mees selleks, et oleks keegi kellele oma hellust jagada, ja kellega rääkida ja kellelt hellust oodata ja tuge kui vaja ja et oleks keegi, kes teed keedab kui oled haige ja ise ei jõua.

Anonüümne ütles ...

Hi everybody! I don't know where to begin but hope this place will be useful for me.
Hope to receive some assistance from you if I will have some quesitons.
Thanks and good luck everyone! ;)

Anonüümne ütles ...

What's up

It is my first post here wanted to say hi

Arrivederci

Anonüümne ütles ...

hiya


just registered and put on my todo list


hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.

Anonüümne ütles ...

whats up everyone


just signed up and wanted to say hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for, looks like i have a lot to read.

Anonüümne ütles ...

Usability of Micro sd card

Micro sd postcard has its group in the industries of digital cameras, digital camcorders, handheld computers, PDAs, media players, mobile phones, GPS receivers, video games, and much more. At present, consumption of micro sd show-card has been enhanced expected to its applicabilities in over mentioned devices. Several branded companies are indulge in the manufacture of micro sd card. Like the Kingston Technology’s micro sd playing-card is fully compliant with the new Moored Digital Guild 2.00 identifying worldwide. Basically consumption of micro sd take action is associated with providing more lacuna for storing photos, matter and tons of media riched files. In this day a days micro sd comedian is expert of meeting the storage demands of high-quality digital still and video cameras in the market.

Sundry unusual digital still cameras and video cameras owners are using micro sd in the offing than the so so rate. There are other forms of micro sd card readily obtainable depending on the demands of the consumers in the market. A handful brands are producing micro sd window-card such as Eye-Fi line up that has integrated wireless connectivity using this card. Sony’s micro sd easter card is one of the most enthusiastically consumed file card number consumers as of now. Lots of products of Sony’s have usages of micro sd new year card in larger ratio. For case the Following Cyber-shot digital cameras, and Handycam camcorders are Sony gadgets which has favourable usages of micro sd card. For outstrip consumption can take help of diversified trusty resources and also further knowledge do assist in selection of right type of micro sd card. Users can smite online shops to know the latest updates of micro sd card for their subsequent gains.

More - [url=http://minihdcamcorders.co.uk]click[/url]

many thanks!!!!!

Anonüümne ütles ...

If this is not the right place, please move me. Hi I am Mary. My likes are workout I'll be reading more at kukupaike.blogspot.com [img]http://downloadpushbuttonmoney.com/download-push-button-money.gif[/img]

Anonüümne ütles ...

thanks for this nice post 111213