laupäev, 9. august 2008

Kus elab võim?


Kui panin sellenädalase fotojahi teemaks VÕIM, siis polnud mul endalgi veel päris selge, kust seda otsima minna.


Kuid kuna Tallinnas on võimusid ju koguni mitu, ülalinnas (Toompeal siis) ja all-linnas ning omavahel ei taha nad sugugi kokku sobida, siis saigi kaameraga vanalinnas ringi käidud.


Kõigepealt siis ülalinna...


Kui võim on rahva käes, kelle käes ta siis ikkagi on? Riigikogu - rahva esindajate kogu?

Mis eristab parlamendihoonet Stockmanni kaubamajast? - Stockmannis kestavad hullud päevad vaid ühe nädala.


Lühikese jala värav - koht, kus Tallinna Linnavalitsuse lootuste kohaselt oleksid Tallinna päeval 15.mail pidanud üla- ja all-linn kokku saama. Aga sellele uksele Andrus Ansip ei koputanud...


Raekoda - linnavõimu asupaik? Pigem küll kontserdisaal ja vastuvõttude paik tänapäeval. Linnavalitsusel on siin kitsas...


Tegelik võim aga pesitseb ammu juba kusagil mujal...



Kogu seeria asub siin. Järgmisi teemasid näeb siit.



Ning teiste jahtijate lingid palun jälle kommentaaridesse.

10 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Minu võim on kohal. Linkida ikka ei oska siia :)

kukupai ütles ...

Ma lingin siis Sinu eest
VÕIM

Udo ütles ...

Tõesti head kommentaarid neil piltidel.

Linda Järve ütles ...

Minu võimukad pildid on siin.

Kukupailt seekord hea teemalahendus :)

unekott ütles ...

minu pildid võimust

rahavõim on muidugi kõikihõlmav. kahjuks.

Kaamos ütles ...

Minu nähtud võim, mis pildil kinni on siin. Paistab, et on raha võim on meil kõigil kuidagi südamel.

Herezia ütles ...

Leidsin ka paar võimu.

http://herezia.blogspot.com/2008/08/vim-ja-vgi.html

Ja linki ei oska mina ka teha.

enetimm ütles ...

Minu pildid võimust

Teema pani korralikult pea tööle, tuues silme ette samuti võimu esindavad hooned. Huvitav, kuidas vahel need mõtted samadel lainetel võivad ujuda.

Herezia ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
sille ütles ...

Nagu ikka väikese hilinemisega. Kuna hetkel on puhkuse aeg, siis pole ma veel bloggeri süsteemidega tutvuda jõudnud. oskan panna ainult üka pilt korraga. :) ja linkida ka veel ei oska.

http://sille-igapaevaelu.blogspot.com/