kolmapäev, 29. aprill 2009

Taksouudis


Edastan uudise, mis peaks lihtsamaks muutma eelkõige kuulmispuudega 
taksoklientidele invataksoteenuse kasutamise. Invataksot saab nüüd tellida
ka smsiga telefonilt 53345859. Tellimuse kinnituseks saadetakse Teile sms.


Anne Rebane, AS Tulika Takso juhatuse liige teatab järgmist:

Meilt on mitmeid kordi küsitud võimaluse kohta tellida taksot 
mobiiltelefoni sõnumi abil.
See on teema, millele selle aasta jooksul loodame leida kaasaegse ja 
tehniliselt täiusliku lahenduse. Kuid vastu tulles oma klientide soovile 
käivitame alates tänasest sõnumi abil takso tellimise võimaluse. Takso 
tellimise sõnum tuleb saata numbrile 53345859.

Tellimussõnumis tuleb kajastada järgmine informatsioon:
1. Mis aadressil taksot soovitakse
2. Mis kellaks taksot soovitakse (juhul, kui kellaaja kohta märge puudub 
teenindatakse tellimust üldises järjekorras st takso tuleb ca 10-15 minuti
jooksul)
3. Tellija nimi
4. PIK kaardi number, kui tasutakse PIK kaardiga.
5. Erisoovid, kui neid on (nt soov kasutada universaalkerega taksot vms).
6. Juhul, kui telefoninumber on salastatud tuleb sõnumisse märkida ka 
mobiiltelefoni number, et dispetšer saaks tellimussõnumile vastata.

Dispetšer vastab sõnumile 5 minuti jooksul (kinnitab tellimuse ja PIK 
kaardi kasutamise soovi puhul edastab ka kaardi jäägi).

Selline tellimuste vastuvõtmise süsteem ei ole tehniliselt testitud ja 
ilmselt võib ette tulla häireid (probleemid leviga, võrgu ülekoormatus). 
Loodame klientide mõistvale suhtumisele.

Ainuke probleem - Tulika Takso on üks kallimaid Tallinnas. Teised firmad pole veel oma pakkumisi teinud, aga võiksid ju. 

Kommentaare ei ole: