esmaspäev, 27. oktoober 2008

Veel üks võlg kustutatud


Mul on ikka veel ripakil kaks Arte y Pico karikat. Ühe saan täna edasi antud.

Meeldetuletuseks:

Auhinna reeglid on sellised:
1) Vali viis blogi, mida hindad loomingulisuse, kujunduse, huvitava materjali ja panuse eest blogiilma mistahes keeles.
2) Iga auhind on nimeline ja sisaldab blogi kirjutaja nime ja linki tema blogisse.
3) Iga auhinnasaaja paneb auhinna logo omale blogisse.
4) Logo peaks linkima originaalauhinna lehele.
5) Auhinnasaaja paneb ka reeglid oma blogisse.
Selle rahvusvaheliseks kujunenud, Uruguaist alguse saanud blogidepreemia reeglid inglise ja hispaania keeles on siin

Ning karikas läheb Tiiale.

Teiselt poolt vett näeb paljusid asju selgemini, seega on Tiia sageli sõna võtnud huvitavatel ja päevakajalistel teemadel, vahel mõnusa huumoriga, vahel väikese faasinihkega. Samuti on väga menukad olnud Tiia algatatud blogimängud ja küsitlused. Tore, et niisugune blogi on olemas.

2 kommentaari:

Ti:a ütles ...

kujutate te ette nüüd seda Oscarite jagamise lava ja mina seal pikas kleidis õnnelikult kõigile lehvitamas :) mina! see pole tõsi, kas tõesti! vau, mina !?
( järgneb: paparazzid tormavad lava poole, suured turvamehed kaitsevad ,et need lavale ei tormaks..)
Astun pulti.
Mu kallid kugejad, ma poleks seda iialgi uskunud, ma pole isegi kõnet ette valmistanud...
Kõigepealt tahan tänada oma koduseid, kellel mu blogimisest aimugi pole. Mu meest, kellele arvates ma veerin alles a tähte. Tänu temale ja iseendale tõestades, olen hakanud kirjutama. Mu kallid lugejad, see pokaal on teile (annan plaksuga musi hiilgavale pinnale)
Lahkun lavalt fotosähvatustega...

Ja mis pagana faasinihked? nepanimaju...
kõik on kinni vaatevinklist! :)

saamine on tore asi küll, aga andmine on paras peamurdmine...
Sest need kellele mina tahaks selle edasi anda on inimesed ,kes peavad seda ehk tühjakstähjaks, võibolla siiski südametiibu sissepoole sopsutades, et neid märgatud on. jamade jama ma ütleks, loomulikult on siine blogimaastik ka juba pokaalidega üle külvatud... oeh...

aga tänan kukupai veelkord. teeb paipoisi kraapsu ka :)

Anonüümne ütles ...

Tubli Kukupai :)
See oli väärt mõte ja tegu :)