reede, 3. oktoober 2008

Ka nii võib...


Mõnikord tellitakse konverentsiteenust sedaviisi:

Tere,

Palun pakkumist konverentsile laeva peal.

Kuupäeva veel ei oska öelda, kuid oleme kindel et reis toimub sellel aastal! Kuhu, samuti pole veel otsustanud, kuid oleme kindel et see peab olema kas Rootsi või Soome. Meid on nii palju et kokku tuleb rühm, tähendab rohkem kui 10 reisijat, mõned meist on veel lapsed, kuid nendel on oktoobris ja novembris sünnipäevad ja nemad saavad 18 täis. Tegelikult ma pole veel kindel, kas need inimesed tulevad meiega koos või mitte, nad alles mõtlevad, aga ikka palun tehke pakkumist koos nendega, neid on kokku 3 inimest, juhul kui nad haigeks ei jää siis tulevad kõik, samas ühel reisijal on kodus rase kass, kui tema hakkab sünnitama varsti siis see inimene kindlasti ei saa reisile tulla, samas küsiks palju maksab lemmikloomapilet laeval (igaks juhuks uurin ette), kas kassipojad maksavad sama palju kui täiskasvanud kass?

Nii, laeva peal soovime siis konverentsi, mis kell ei oska öelda, kuna ei tea mis kell Teie laevad väljuvad?! Äkki juhtub nii, et tellime kella 2-ks aga laev väljub alles kell 5, mis siis saab? Konverentsisaalis soovime istuda nii et toolide vahel oleks 76 cm vaba ruumi, ma arvestan ikka nii, kui tooli laius on 50 cm (kuhu mahub keskmise kasvu inimese tagumik) siis + 76 cm teeb kokku 126 cm siis on mõlemalt poolt 36 cm vaba ruumi! Kuidas Teie arvate, kas see on piisavalt? Ma arvan et Teil seal kogemus olemas ja oskate soovitada.

Kas laevadel on olemas konverentsisaalid, kuhu mahub 300 inimest? Ma ei taha öelda et meid tuleb nii palju kokku, igaks juhuks broneerin kõige suurema, et pärast ei juhtuks nii et saal jääb liiga väikeseks. Konverentsi broneeriks näiteks 5-ks tunniks, hetkel ei oska öelda mis teema meil on ja kui palju esinejaid, juhul kui on liiga palju siis, ma arvan, et 5 tunni jooksul jõuame.

Palun tellige ka kohvi ja teed, tee peab olema kindlasti roheline ja kohv kindlasti Merrild, kuna see tehakse ja tuuakse Columbiast. Paulig kohvi eriti ei tahaks, lugesin eile ajalehest, et Eestis pidi olema linnugripp, lihtsalt ei julge nüüd Eesti kohvi tarbida. Küpsiseid ja pirukaid meist keegi ei söö, ärge isegi pakkuge! Telliks muffinseid hoopis, see pirukas ega küpsis küll pole, seal ju paber ümber!?

Juhul, kui laevareis sisaldab ööbimist, palume broneerida kõige odavamad kajutid, kas need on C kajutid kui ma ei eksi? Ei, ma ei ole nii tark, lihtsalt üritasin eile Teie kodulehelt vaadata. Need on autoteki allpool, eksole? Tähendab, kus siis laevamootor asub? Ma loodan, et minu kajutis seda pole. Mul ei ole midagi selle vastu et ta ragiseb ja müra kogu aeg, lihtsalt see on ju nii suur, kus ma magan siis?! Nii, et siis broneeriks 17 kahekohalist kajutit, miks nii palju? Mõtlesin natuke loogiliselt: (17 x 2) + 1 / 5 = 7 ... aga see on ju õnne number!!! jääb siis 17 kajutit, ja võimalikult akendega.

Kas kajutites WC potid on standaarsed? Ma mõtled ikka samad nagu maa peal? Lihtsalt huvi pärast (enda jaoks) küsiks, kas vee all, laeva järgi venib kanalisatsioonitoru? See küsimus alati huvitas mind, nüüd kui võimalus, kindlasti uurin :)

Tänud!Palun tehke siis pakkumise valmis, loomulikult see peab olema võimalikult odav. Juhul, kui läheb liiga kalliks, palun võtke siis kajutid maha, oleme nõus koridoris magama, või lähme kapteni sillale, seal ju ka aknad olemas?

Samuti saate kohvi ja tee jaoks kasutada vähem vett, ärge vett päris pikalt soojendage, selleks et teed või kohvi valmistada vesi ei pea keema! samuti saate kasutada ka vähem kohvi pulbrit või näiteks üks pakkike teed kahe/kolme tassi peale. Kas see teeb kogumaksumuse odavamalt?Hästi, vist on kõik, loodan et sain Teile võimalikult palju info edastada meie tellimuse kohta, juhul, kui peavad küsimused tekitama, ärge häbenege ja kindlasti kirjutage mulle.

Kahjuks hetkel ei mäleta oma meili aadressi,ainuke meeles et @ oli seal vahel ja minu arust oli ka punkt, aga kus täpsemalt ei oska öelda. Teeme nii, et ma kohe vajutan "send" siis saadan enda teise meilile tühja kirja, ning vaatan mis aadress mul on ja juhul kui ma parooli ei unusta selle aja jooksul ma kirjutan Teile uuesti, kas sobib?

Hästi, kena päeva või õhtu jätku Teile (kahjuks täpsemalt ei tea mis aeg on praegu, kardinad on aknade ees)

Kohe hakkan siis sõbradele kirju laiali saatma et tellisin lennukiga reisi, kus langevarjuga hüpe on hinnas :)

Lugupidamisega,

Priit Karsum

Allikas: Tallink, kirjaviis muutmata

5 kommentaari:

rojukene ütles ...

Ma olen igasuguseid ullikesi näinud, nii et ma ei imestaks üldse, kui keegi päriselt ka niisuguse kirja kuhugi saadaks, aga see viimane lause rikub vastava mulje ära :P

kukupai ütles ...

Muide, see ongi päriselt saadetud kiri :P Meiliaadressi ma teatavatel põhjustel muidugi siia ei pannud.

Eve Piibeleht ütles ...

Oiiiiiiiiiiiii...õnneks ma ei korralda konverentse tellimuse peale :)

Anonüümne ütles ...

Meenub mulle sellest üks vastus inkasso kirjale, mis samuti päriselt saadetud sai. Vastust pole kahjuks seni veel (kuue aasta vältel) laekunud.

notsu ütles ...

tahtsin siia lisada, et soome poolt tuleb selliseid umbmääraseid reisi tellimisi ikka aegajalt küll ette ja kui sa siis ütled, et vabandage ma ei saa aru nüüd mida te tahate, siis põhimõtteliselt sõimatakse läbi ja tahetakse lihtsalt kõike,palju ja tasuta!
meie igapäevane "meeldiv" aga lõbus töö...