laupäev, 11. oktoober 2008

Lõikus - fotojaht


Oktoobri teisel pühapäeval on juba ammustest aegadest peetud lõikuspüha. Selleks ajaks pidi saak kogutud olema ja selge, kas aasta on hea või kesine olnud, kas ületalve saab lahedalt elada või peab püksirihma pingutama.




Linnainimese leib tuleb poest, tänapäeval juba suures Euroliidus kasvatatud viljast. Lõikusest annavad tunnistust vaid juhuslikult autoaknast silmatud tühjad väljad ja nukralt põlluveeres seisev üksik kombain.

On suve ilu otsa saand,

maa paljas, metsad kolletand.

Nüüd väljal lõikus lõppenud

ja vihud kokku kogutud.

Milline lõikus oli teil?

9 kommentaari:

enetimm ütles ...

Linnalapsena sai küll taolisi pilte enamasti ainult bussiaknast jälgitud... aga siiski väga kodune tunne tuleb sisse!
Minu lõikusepildid on siin.

Reede ütles ...

Sel aastal oli Eestis raske vilja kätte saada, sadas ju kogu aeg.
Aga ega ta maha muidugi ei jäänud.
Head pildid päris tavalisest elust.

Reede ütles ...

Minu paar pilti asuvad siin


http://reeedenewyork.blogspot.com/2008/10/likus.html

unekott ütles ...

mina piirdun seekord ühe
lõikuspildiga

Anonüümne ütles ...

Mina jätsin tavapärase lõikuse kus seda ja teist ja laiendasin veidi mõistest - lõikus :)
Siit siis minu "lõikus" :)

Rattus ütles ...

Veidi sünge Lõikaja ja lõikus:

http://steppivrott.blogspot.com/2008/10/fotojaht-likus.html

Oudekki ütles ...

Minu lõikus pärineb seekord oktoobrist 2005, arhiivijahtija nagu ma sel poolaastal kavatsen olla ja asub siis minu blogis.

Anonüümne ütles ...

minu tüütu lõikus

Reine ütles ...

natukene lõikuspilte on ka mul, esimest korda! (ps. kust ma saaksin selle fotojahi "logo" ?) '
http://k2nga.blogspot.com/2008/10/likus.html