esmaspäev, 26. oktoober 2009

Järjest jaburamaks...


Oleks arvanud, et Google Translator on selle aja peale õppinud ka midagi, aga viimane spämmkiri oli juba nii jabur, et ma lihtsalt ei suuda seda ainult endale hoida :P

Armsaim üks,
Tean, et see post hakkab teile üllatus, kuna me ei vastanud või oli varasemas kirjavahetuses, palun ära kandma minuga ebamugavuste pärast, ma tõesti on head suhted teil, ja mul on eriline põhjus, miks ma otsustas kirjutada sa kiireloomulisuse tõttu minu olukorda.
See annab mulle rohkem rõõmu, sest ma arvan, et me mõlemad peavad olema avatud ja siiras, et üksteist tundma sügaval, jagan oma üksinduse ja mõtteid, enne kui ma edasi tegutseda Las ma tutvustan end täielikult sulle
Ma ei pane Amina Omar Nkaje pärit Kongo Demokraatlikus Vabariigis, varjupaigataotleja here in Dakar, Senegal, Lääne-Aafrikas. Olen 25 aastane ilus üks noor must Aafrika naine, ma tahan taotleda läbi selle keskmise oma koostööd ja tagada võimaluse investeerida ja teha ühise äritegevuse sinu riik.
Mul on olulisel määral kapitali rahasumma deponeeritakse panka Suurbritannia minu hilja isa, mida ma honorably kavatsevad investeerida oma riigist väga tulus äri ettevõtmist, mida te anda nõu ja täitmisest ütles ettevõtmise üle seal vastastikust kasu nii meist. Sinu võimalus koostöö on muutunud minu äripartner teie riigis ja looma ideid, kuidas raha investeerida, korralikult juhitud ja liiki investeeringute pärast raha kantakse teie vahi oma abi ja toetust. Vahepeal on näidata oma valmisolekut käsitleda seda tehingut siiralt, kaitstes oma huve ja pärast nõustute käesoleva ettepanekuga, tahaksin esitada teile täielikud ja üksikasjalikud andmed, korras, suuruses ja kaasata vastastikku kokku oma protsendi intressi või osa ettevõttest, et aidata mul vabastamise tagamiseks tagatisraha ja investeerib raha oma riigis vastavalt oma nõuetekohase haldamise ja hooldusega.
Ma hea meelega endale Sellega seoses ja võimalus teid, kui te seda soovivad, kuid palun teid anda asja oma kohest tähelepanu väärib. Kui see ettepanek on vastuvõetav Teie poolt, siis ei tee põhjendamatu eelise usaldus I hüvitamismenetluste teile ja teie kiirelt vastata on väga vaja, täpsema info saamiseks. Ma saadan sulle oma telefoninumbri nõudlust. Ootame teie avameelset ja positiivset vastust ja vastastikuse terve ärisuhted teile.
Parimate soovidega,
Amina.




2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

panemata see nõusoleku naer teiega.

zeeta

Anonüümne ütles ...

Sa vasta talle ... setu keeles :)
Ma usun, ta ei taha sulle rohkem kirju saata ...