esmaspäev, 10. september 2007

"CNcFFppvHz"

6 kommentaari:

m2rtsaar ütles ...

see on vist sinu parool. ma jätan selle igaksjuhuks meelde.

kukupai ütles ...

see on uue blog.tree kinnitus, loodan, et ma ei pea seda 10 korda sisse toppima, nagu mõned siin juba kurdavad

Anonüümne ütles ...

noh väid nyyd ära ka kustutada...m kustutasin, miskit halba ei juhtund

helle ütles ...

Kukupai, Sa oled nii terane, ehk seletad mulle väga lihtsalt, mis ma tegema peaksin nüüd selle uue blogipuu asjus. Ma saan ju oma blogisse sisse nii või teisiti, samuti ka teiste omasid lugeda?
Või olen ma juba registreeritud kasutajana?

helle ütles ...

Mina jälle. Olen teinud igasuguseid asju, tulemuseks on mul mitu parooli, ja ikka pole kindel, et kõik toimib. Ma ei saa aru, miks ma ei saa blogi 100 topist postitusi vaadata(enne sai). Kas Sina saad aru?

kukupai ütles ...

Tead, kõige lihtsam on teha üks 'tühi' postitus, mis koosnebki ainult sellest koodist. Registreerumiseks oli siin üks vorm, kuhu pidid oma nime ja blogiaadressi kirjutama ja meiliaadressi, siis tuleb see nõme kood, selle võtad copy-pastega maha, paned mingisse 'tühja' postitusse ja saadad ära. Minul läks esimese korraga läbi, nii et saan kõike vaadata. Oma profiili vaatamiseks klikid oma nimel siis hiljem ja sealt saad sättida mida iganes.
Niimoodi kaugjuhtimise teel on veidi keeruline seletada, aga paljud asjad hakkavad nö katse-eksituse meetodil toimima. Kui päris hätta jääd, saada neile meil, selle aadress on ka kuskil lehe allservas ja ehk seletavad siis ise.
Aga neid blogisid, mida enne lugesid, saad ikka edasi lugeda küll ja teisi ka.