kolmapäev, 1. august 2007

Abieluettepanek tundmatult .......... läbi Skype'i

Tsekkasin siin just blogipuud, kui Skype vilkuma hakkas ja keegi palus luba end minu kontaktidesse lisada. Midagi mõtlemata vajutasin OK. Siis võeti kohe ühendust ka. Järgnevad nopped sealt:
---------
Mr X: kui vana?
Mina: xxxx
Mr X: sobib
Mina: milleks?
Mr X: mulle naiseks
------
Mina: äkki ikka ei sobi, kui näed, jooksed kohe linna teise otsa
Mr X: ei jookse
------
Mina: mis ise teed?
Mr X: töötu .... otsin naist
Mina: suure rahakotiga?
Mr X: jah
Mina: äkki peaksid siis Tiina Mõisa proovima, ta ka vaba minu andmetel,minu rahakotis vilistab hetkel tuul
Mr X: eeeiiiii, ikka sina minu naiseks
Mina: aga ma olen paras feminist ka
Mr X: sobib
------
Jutt jätkus minu soovitusega tal kõigepealt mu blogi lugeda ja siis vaatame, kas ikka sobib.
No ei tea, loebki äkki praegu.
Mina seda kontakti igatahes ära ei kustutanud (veel).

1 kommentaar:

Juan Manuel ütles ...

Vaeseke. Mees olla on raske...