teisipäev, 31. juuli 2007

Vanus ei tule üksi, skleroos on tasuta kaasaanne

Kekkasin siin just sünnipäevajutus, et vanusega tuleb mõistust ka juurde. Aga mis sellest kasu, kui skleroos kah kimbutab.
Lugu ise lihtne - läksin poest süüa ostma. Tänase toidu sisse oleksid pidanud kuuluma ka porgandid, aga need jäid poodi... Selle peale mul lapsed naersid kõhud kõveras - ega vanus üksi tule. Paduvihmaga ei viitsinud keegi muidugi enam uuesti poodi minna. Sai see toit siis ilma porganditeta tehtud ja söödud ka. Polnud viga midagi!
Ja koogisöömine tuleb veel...

3 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Küll on meil ikka palju ühist!

Ti:a ütles ...

mul on pidev juustuauguline mälu, see on täiesti normaalne.
siis kui teen nimekirja poodi kaasa, unustan selle koju.
kui lähen poodi ostma ainult 3 asja, näiteks: koort, saia ja piima, tulen poest kotitäie asjadega, aga mida ma olen unustanud osta?! koort , saia ja piima!
teen siis sellise mäluvõimlemise, et jätan meelde sama algustähega asjad, mida ostma pean, näiteks sool, sibul ja siirup.
tulen koju, kotis- sinep, salat ja .....suusad.
elu on huvitav ja kardan et huvitavamaks järjest läheb :)

kukupai ütles ...

Tore näha, et ma päris ainuke pole :)
Nimekirjaga olen kah proovinud, aga seda tavaliselt vaatan alles kassa juures.
Samas numbrimälu on mul 5+, ei tea, kas peaks siis kaubad numbritega ära kodeerima?