teisipäev, 31. juuli 2007

Palju õnne sünnipäevaks!

Mulle endale muidugi, kellele siis veel!
Üks aasta siis jälle läinud.
Iseenesest on sünnipäev ju samasugune päev nagu kõik teisedki. Aga samas põhjus hetkeks peatuda ja tagasi vaadata, teha üks väike inventuur - mida tehtud, mida oleks tahtnud teha ja mis oleks võinud ka tegemata jääda.
Tehtud asjade nimekiri sai päris korralik, polegi aasta tühja läinud.
Mida oleks tahtnud teha - veel pikem nimekiri. Jagasin selle tinglikult kaheks: 1) mis tahaks ja mida veel jõuab; 2) mida oleks tahtnud, aga mida ma tõenäoliselt ikka enam ei tee.
Mida oleks võinud tegemata jätta - on neidki asju, aga õnneks mitte kuigi palju. Ju siis on vanusega ka veidi mõistust pähe tulnud.
Päev ise on vihmane ja jahe, traditsioonilisest aiapeost ei tule seega midagi välja. Ema helistas, soovis õnne ning ütles ka, et tema ei mäletagi, et minu sünnipäeval niimoodi sadanud oleks. Kõige kõrgem ülemus saatis postiga õnnitluskaardi :), pool peret on ilma peal laiali. Aga jäätisetort on külmikus, poja tõi teise tordi veel, veini on - nii et üks väiksemas mõõdus veiniõhtu tuleb ikka.
Ja mida olekski enamat soovida - kõik on ju hästi.

8 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Palju õnne, Kukupai, meil tuli päike Sinu auks välja!

Elviina's blog ütles ...

Õnne ja tervist.

kukupai ütles ...

Tänud!
Siin küll päikest paraku pole....
Aga muidu tore

Tiia ütles ...

Õnne, kuid jäägu alati üks samm õnneni, siis on tunne, et tõeline õnn tuleb alles homme :)

m2rtsaar ütles ...

ma niiväga sind ei tunne. aga kindlasti palju erilist ja head uude eluaastasse! kui oleksin horoskoobimõtleja, siis ütleksin, et tuleb tormine aasta, mitmete muutustega. aga ainult headega.

kukupai ütles ...

hehe, Märdile - kas lugesid mis ma Esmeraldast kirjutasin?

Ti:a ütles ...

Palju õnne ja asju! tagantjärele.
Vot mis võib juhtuda, kui ikka iga päev blogides pole. Nii võib mõni veel nooreks jääda :)

kukupai ütles ...

mis mul nooreks jäämise vastu saab olla, tänud!