kolmapäev, 4. juuli 2007

töökasvatuse äraspidised viljad

Pesin hunniku nõusid ära. See on töö, mida ma kohe üldse ei salli. Aga polnud midagi parata, veiniklaasid ja mõni muugi asi vedelesid köögilaual juba jaanipäevast saadik.
Minu vastumeelsus nõudepesemise ja mõne muugi olmelise töö vastu pärineb lapsepõlvest. Hästi on meeles, kuidas töölt tulnud vanemad restil kuivavaid nõusid kontrollisid - hmmm, see taldrik on rasvasevõitu, kogu virn kaussi ja käsk kõik uuesti pesta. Kiita ei saanud ma kunagi.
Pesutriikimisega oli sama lugu - siin kortsuke sees, triigi kõik uuesti üle!
Eks vanemad tahtsid muidugi, et laps kasvaks tubli ja korralik, ainult meetodid olid vähe valed.
Oma lapsi ma pole sundinud niiviisi - ja ime küll: teevad ära kõik ja korralikult pealegi.
Nojah, riideid ostan ma nüüd peamiselt selliseid, mis triikimist ei vaja, pesu peseb masin, aga nõusid tuleb ikka käsitsi pesta - nõudepesumasinale pole kohta ja elektrisüsteem ei kannata ka kriitikat.
Ehk kunagi siiski....

Kommentaare ei ole: