laupäev, 11. august 2007

Vaadata tuleb õiges suunas! Tähesadu muidugi

Võtsime eile õhtul Mõdrikul kätte ja kõndisime veidi enne keskööd neljakesi külast vähe kaugemale, et lagedal platsil tähesadu näha. Peilisime endi arust enam-vähem õige suuna, ajasime pead kuklasse ja uurisime taevast, muidugi lootuses nii suuri tähti näha, et nende langemise ajal ka midagi soovida jõuaks. Aga ei midagi, pisikesed kriipsukesed küll olid, kuid need kadusid nii ruttu silmist, et soovimiseni ei jõudnud. Lobisesime sinna juurde maast ja ilmast (naiste asi, teadagi). Lõpuks tüdinesime, jahe hakkas ka ja otsustasime tagasi minna. Keerasime siis näod küla poole ja järsku sähvatas otse ees mitu suurt tähte. Uhh, ma ei tea, kuidas teised, aga mina vuristasin mõttes oma soovid ette, mis nende täitumisest saab, see paistab....

5 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Sa ajad mind naerma, teed tuju kohe heaks oma tekstiga!

kukupai ütles ...

Tore siis ju!

Ti:a ütles ...

Ma arvan ,et tähelennu soovide jaoks oleks vaja teha see soovide nimekiri.
Siis saab ikka need kõige tähtsamad soovida.
Nagu Osakar gaalas võitjad. Tõmbad loiva liigutusega valge paberi ja loed: riisi, kartulit, saia, piima....
ups, see oligi see poenimekiri ;)

mul on nn. püsisoov alati, siis ei lähe meelest ära ja pähe on ka kenasti õpitud.

Anonüümne ütles ...

pidasin silams küll Oscar gaalat, mitte onu Oskari üle pidavat kihlveo turniiri.
sõrmed, need sõrmed!

Queen D ütles ...

:) Tere. Aitah et mu blogi kaisid kylastamas :) Annan sulle siis Regina aadressi. Arvan et tal saab vaga hea meel olema :)
Regina Tan
27715 Manor Hill rd
Laguna Niguel
Ca 92677