pühapäev, 26. august 2007

Murphy seadus toimib täiega

Einoh, kui midagi peab viltu minema, siis läheb kohe kindlasti. Tänane päev on selle ilmekas näide.
Esiteks - kui mina plaanin suuremat kogust pesu pesta, kukub vihma kallama. Pesumasina termostaat kah katki, vett soojaks ei aja.

Mitu ukselinki otsustas korraga katki minna.

Kohvimasin lekib.

Tupsul käivad jonnihood.

Tolmuimeja kotid said otsa.

MSN jookseb alalõpmata kinni.


Mis veel varuks on? Ahjaa, mitu trükiviga kah selles tekstis (need ma parandasin juba ära).

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Järgmiseks läheb sul kõht lahti.

kukupai ütles ...

Krt, ära nüüd ära sõnu, mul niigi kiiremas korras vaja sibiauto tellida!

Anonüümne ütles ...

see tähendab, et pead sellise päeva vahepeal tegema, et ei pese pesu ja ei käi msn-is ja yldse oled natuke rahulikult...see päev on märk, et aeg maha võtta vaja (muidugi ma olen teoorias tugev, praktikas mitte niiväga. aga nõu oskan anda)

valgeseelik ütles ...

Oh, ei maksa muretseda, alati on lootust, et järgmine päev on veel hullem! :) Lihtsalt tuleb olla optimist, et isegi on veel hästi läinud!!! :)