laupäev, 18. oktoober 2008

Tehnikaga või ilma?

Kas tehnika on ainult suured masinad, hulk hammasrattaid ja mürisevad mootorid? Või mahub selle nimetuse alla muudki? Möödunud sajandit kutsuti lausa tehnikasajandiks.
Minu meelest võib tehnika olla igasugune vidin, mis elu kergemaks teeb ja enda kümne küüne kasutamisest päästab.




Üks selline lausa geniaalne vidin on mind igapäevaselt teeninud juba mitukümmend aastat, oma kategoorias oli ta esimeste hulgas, mis müüki tulid.




Teisel pildil on aga väga tänapäevased tehnikaimed - mitmesugused häire- ja signaalseadmed, kus üks ja sama andur võib olla nii beebialarm kui uksekell, teatada omanikule telefonihelinast või tulekahjust. Pildistatud invamessil.




Et tehnika aga kunagi otsa ei saa ja pidevalt areneb, kinnitab igavene üliõpilane Julius Tallinna Tehnikaülikooli ees.



Teie tehnika, palun?

15 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Esimese vahetasin oma majapidamises hiljuti uue vastu välja. Juliuse pilt on tore.

Minu tehnikapildid.

Anonüümne ütles ...

Kartulikoorimise nuga on mul emalt üle võetud: tema kui vasakukäeline oli ühe tera lõpuni kulutanud, ent minu kui paremakäelise jaoks oli teine tera tuliuus.

Reede ütles ...

Julius on vahva mees :)
Eks tehnika leiutamine sai vist alguse kivikirvest?

Ja praeguseks oleme jõudnud selliste tööriistadeni, mis on minu piltidel
http://reeedenewyork.blogspot.com/2008/10/moodne-sukasr.html

Anonüümne ütles ...

Eriti lahe juulius :)

Minu jaht aga on seekord siin:
TEHNIKA

Anonüümne ütles ...

...oi, juuliusega me eile kohtusime suisa... :)

Et siili-tehnika kah välja-näitusel:

http://silisilm.wordpress.com/2008/10/19/fotojaht-tehnika-toimimis-mehhanismest/

Herezia ütles ...

Nii palju tehnikat! :-)

Minu jagu on siin.

Kaamos ütles ...

Kas Juliuse käsi on juba särama surutud? Ma ise otsisin natuke ratastega asju.

enetimm ütles ...

kartulikoorimisnuga on tõesti päevi näinud, aga kui väga hea kätte saada, siis ega sellest kergelt loobu!
minu pildid tehnika teemal.

Rattus ütles ...

Leidsin terve Tehnika uulitsa:

http://steppivrott.blogspot.com/2008/10/fotojaht-tehnika-tnava-tehnika.html

Anonüümne ütles ...

minu aastakümnete tagused tehnikasaavutused asuvad siin.

unekott ütles ...

Julius on võrratu:) innustav...
minu seekordsed pildid on suvisest käigust Londoni Sience Museum'i

Anonüümne ütles ...

Minu kokkupuuted tehnikaga allpool:

http://kailik.blogspot.com/2008/10/fotojaht-tehnika.html

Liina ütles ...

polnud üldse plaanis fotojahist osa võtta aga blog.tr.ee-st leidsin teema ja siin see nüüd on :D

minu tehnika

Anonüümne ütles ...

Julius on cool!
Minu tehnika: http://juta.pri.ee/ajaveeb/?p=924

Oudekki ütles ...

Väikese hilinemisega ka minu fotojaht.

Juulius on väga hea teemalahendus!