kolmapäev, 29. oktoober 2008

Shoppamas


Suur probleem - kiiresti uusi saapaid vaja. Järelikult tuli shoppamisretk ette võtta. Kristiine keskus tundus piisavalt suur olema, et sealt ka midagi leida võiks.

Jalatsikauplusi oli kohe mitu. Saapaid ka. Aga oh häda - ükski paar ei sobinud. Kas ei meeldinud tegumood või kui muidu meeldis, oli kontsa kõrgus ja kuju valed või sääre pikkus-laius mittesobivad. Mõningaid enam-vähem kõlblikke proovisin ikka jalga ka, aga ei tundunud omadena. Kõige rohkem on kahju, et ühest poest avastasin väga vinge välimusega saapad, mitte liiga ekstravagantsed, aga samas piisavalt tibilikud. Välisel vaatlusel oli kõik õige - konts piisavalt kõrge ja mitte liiga peenike (et vanalinna munakividel käia saaks), säär just sobiva pikkusega, oleks saanud nii teksade kui seelikuga kanda. Müüja käis mulle isegi tagaruumist õiget numbrit toomas proovimiseks. Aga nii kui jalga panin, oli tunne, nagu oleks puukotad jala otsas. Mitte üks raas ei paindunud kuskilt, käia sai ainult kops-kops nagu Buratino.

Homme peab seega mõnda teist keskust külastama. Kuskil peavad ju minule sobivad saapad ka olemas olema.

Pettunud nagu ma olin, jäi pilk pidama Elisa telefonipoele. Kuna mobiili uuendamine on samuti tükimat aega juba päevakorras olnud, vanal lihtsalt mõned nupud streigivad pidevalt, astusin sisse. Ja vitriinist vaatas vastu just minu maitse kohane Sony Ericsson. Igaks juhuks küsisin võrdluseks ühte päris kena Nokiat ka, aga ei, Sony ma sealt koju tõin. Polnud ta liiga kallis ega liiga suur, just täpselt mahub tasku. Peab ruttu veel paela ka taha panema, et nii kerge asjake kaotsi ei läheks. Poes oli paraku pakkuda ainult roosasid tupsukesi ja nii tibi ma nüüd ka ei ole.

Raamatupoodi ma seekord igaks juhuks ei läinud, Prisma vaatasin üle. Loomulikult ladusin korvi sellist toidukraami, mida mu kodupoes pole või mis seal tunduvalt soodsamalt müügis. Üks raamat siiski ka, aga teist, mida otsisin, hetkel polnud.

Ei, shoppamisega võib isegi ära harjuda.

7 kommentaari:

ematehnik ütles ...

ja milline erikupoeg sinu väljavalituks siis osutus?

kukupai ütles ...

K660i, must veinipunasega

rojukene ütles ...

Vaata Rocca al Mare keskusesse, seal oli igatahes paari aasta eest mu meelest Tallinna normaalseim jalatsivalik.

Üks teine pood, kust ma paaril korral superhead ja kvaliteetsed kingad sain, asub Eks-Kaubamajas, aga ma ei mäleta enam selle nime ega teagi, kas see veel alles on. Suht väike poenurgake oli, aga see-eest äärmiselt asjalik.

Larko ütles ...

Tänan ostude eest, külastage meid jälle! Ma ju olen kaudselt Prisma omanike ringis. :-P

Virus peaks jalatsipoode piisavalt olema iga maitse ja jalasuuruse jaoks. Teinekord võib Jaamaturult täitsa üllatavaid leide teha ja veel väga sõpraliku hinna eest.

Anonüümne ütles ...

K660i on väga hea telefon. :)
Jalatsite kohta maparem ei kommenteeri. Ma kannan ainult botaseid.

Claara

Elviina's blog ütles ...

Pärast seda kui ma aastal 2000 ostsin matkasaapad, on need asendanud kõik talvesaapad. Jalad on alati kuivad ja ei väsi ka ära, kõnni või 10 - 15 km. Teatris käimisiks (kord või vähem aastas) on veel ühed naiselikumad "kontsakad" alles jäänud.

Mutt ütles ...

Ma ka käisin eile saapajahil! Rocca al Mare keskuse NS Kingast leidsin just need kõige õigemad poolsaapad :) Hind kah ei olnud liiga suur. Ma olin ka juba valmis, et käin nädal aega jutti kõik tallinna ostukeskused läbi, aga näkkas kohe esimesel katsel :)