esmaspäev, 13. oktoober 2008

Kaubamaja = džungel


Oli täna asja Kaubamajja. Ei, mitte osturallile. See ei huvitanud mind põrmugi. Lihtsalt oli hädasti ja kiiresti vaja ühte teatud tüüpi patareisid ja neid saab Tallinnas kindlalt ainult Kaubamaja kellassepalt.

Et pole pikka aega Kaubamaja külastanud, ei teadnud ma muidugi ka seda, et kellassepp on vanast kohast mujale kolinud. Küsimise peale juhatati, et vaja teisele korrusele minna, sealt ja sealt läbi, siis peaks olema. Läksin ja pidin täitsa ära eksima. Igal pool olid ainsad viidad roosad osturalli omad, muid ei miskit. Veel paar korda tuli teed küsida. Lõpuks jõudsin kohale muidugi ning siis selgus, et kellassepp on kenasti nurga taha peidetud ning silt näha ainult ühelt poolt, kui juba otse leti ees oled.

Omamoodi kaval ka, et ühe pisiasja otsimiseks pead terve Kaubamaja läbi kolama. Eks kaupmees looda, et nii jääb muudki silma, mis rahakotti kergendama meelitab. Minu mäletamist mööda kirjeldati sarnast turustusnippi juba "Daamide Õnnes".

Aga mind selline metsik kaubandusdžungel eriti ei ahvatle.

1 kommentaar:

Manjana ütles ...

kui ma mingi aasta tagasi kaubamajast kellasseppa otsisin, siis ma ei leidnudki. leidsin kellasepa raekojaplatsi kõrvalt, kes mu kellal patarei ära vahetas.