esmaspäev, 6. oktoober 2008

Elukindlustus - ainult noortele?

Telefon heliseb.

"Tere, helistan XXX pangast. Kas te ikka olete noorem kui 55?"
"Olen."
"Kas te olete huvitatud erinevatest elukindlustuse võimalustest?"


Hm, aga mis siis oleks saanud, kui ma oleksin öelnud, et olen vanem kui 55? Kas siis elu kindlustada ei tohigi?

2 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Elukindlustusel on ju omad tariifid, mida vanem, seda kallim. Ju siis arvatakse, et vanematel inimestel esiteks pole nii palju raha, et seda oma osa maksta, seepärast räägitakse noorematega, ja teiseks, et neid sureb (ka mitmesuguste õnnetusjuhtumite tõttu) nii palju, et elukindlustuse väljamakseid oleks liiga palju.
Ka reisidel tervisekindlustuse puhul on ju tariifid erinevad, enamasti ühed kuni 64. eluaastani ja kallimad alates 65. eluaastast.

Aga teinekord lihtsalt küsi sellelt helistajalt, mis siis oleks, kui Sa oleksid vanem olnud.:)

A.I.V.O. ütles ...

Ei mina hakka enda raha sinna nn. elukidlustusse paigutama. Lihtsalt ei näe vajadust.
Ma oskan ise oma elu eest vastutada.
Ma siin jäin möttesse: elukindlustust pakutakse, aga huvitav, kuhu jääb surmakindlustus?