neljapäev, 16. oktoober 2008

Puna-must sügis?


Tulin bussiga linnast. Vaatasin inimesi ja torkas silma, et valdav enamus kandis musti riideid, paar halli jopet paistis ka. Ning siis mõned punased mantlid värvilaikudeks. Ühtegi muud värvi silma ei hakanud.

Kas see on selle sügise trend? Kuhu kõik värvid on jäänud?

Must iseenesest on ju ilus. Aga praegu pimedas ka liiga silmapaistmatu. Tänaval ei pane tumedates riietes inimest ju enne tähele kui temaga ninapidi kokku põrkad. Helkureid kah ei näinud - või olid need taskupõhjas peidus?

4 kommentaari:

Reine ütles ...

ka siin Itaalias olen näinud nii tänaval kui ka poeletil valdavalt ainult musti ja halle toone. Küllap siis sügis/talv ongi selline???? Mina selles kahtlen, ning otsin alati värvilisi riideid- kuid usu mind, see pole nii lihtne kui tunduda võib

Anonüümne ütles ...

Mina kannan rõõmsalt nii punast kui sinist värvi. Musta ma endale ei ostagi eriti.

Claara

Eve Piibeleht ütles ...

Autoga sõites ajavad tumedas riides jalakäijad lausa hulluks, neid lihtsalt ei näe. Ja nii võibki õnnetus juhtuda.
Ise kannan sel sügisel kas säravpunast jakki või valget pikka villast mantlit, viimast vihmase ilmaga ei raatsi, vahetpidamata ei taha ka keemilist puhastust külastada.

helle ütles ...

Kulla Kukupai!
Olen ikka Sinu käest blogialast nõu küsinud ja saanud. Paar päeva tagasi tõstsid need TARGAD mehed jälle asju siin blogivärgis ümber. Nüüd tuleb mul iga korraga, kui oma blogise lähen, üks kast lemmikblogidega paremale poole juurde. Algul ma ehmatasin, mõtlesin, et see on kõigil nii. Aga vist ei ole ikka...
No ei saa aru, miks see nii on...
ja kas saab kuidagimoodi selle ära lõpetada.