teisipäev, 29. juuli 2008

FOTOJAHT JÄTKUB!


Karuema kurdab, et ei jaksa enam fotojahti hostida, teised aga oleksid valmis edasi jahtima. Üks ettepanek oli, et jahi hostimine käib külakorda. Kuna keegi veel mingit teemat pole välja pakkunud, pakun siis ise augustikuuks.
3. august - kivi
10. august - võim
17. august - tähed
24. august - meri
31. august - kool
Jahireeglid jäävad samaks - igal pühapäeval ilmub siia minu blogisse avapostitus, teised panevad oma lingid kommentaaridesse. Ma ei julge lubada, et ma vahepeal Mr. Linkyga sõbraks saan, aga kui õnnestub, kasutame seda.
Niisiis - kaamerad valmis ja läks!
Järgmiste kuudega on nii, et kui kellelgi ideid on ja soovi, võib üle võtta.

8 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Tubli oled :)
Kiit KIIT sulle ja pikk pai!
Pakuks ühe teema sügiseks - SÜGISVÄRVID. Pane see kuhugi sisse ja siis septembriks-oktoobriks seenemikud ja muud seenelised ehk veel. Esimene härmatis võiks kah olla kuskil oktoobris.
Minu pakkumised :)

kukupai ütles ...

jätan meelde :)

Anonüümne ütles ...

aitäh ülevõtmise eest :)

osalen jõudumööda. võib-olla olen nõus ise ka hostima mingil hetkel :) ideid leiab ikka ;)

Anonüümne ütles ...

Ohoo, lahe :) Ma juba jõudsin mõttes joriseda, et nii lahe algatus otsa saab.

unekott ütles ...

on jah armsaks saanud see fotojahtimine. ja tundub, nagu hääde algatuste puhul ikka, hakkab seegi oma elu elama. mis on ainult kiitmisväärne!
aitähh!

Kaamos ütles ...

Olen asjade sellise käiguga nõusnõusnõus !

Karuema ütles ...

aitähh kukupai, et asja edasi vead:) sõbrad selleks ongi, et aidata:)ehk ise ka vahel osalen, aga praegu on seis selline, et ei ole jaksu midagi teha...

enetimm ütles ...

küll on tore, et sa selle üle võtsid; juba hakkasin mõttes samu ideid heietama, aga hetkel poleks ilmselt küllalt palju aega! NII tubli!
kuidagi kurb oli, kui ringi käies enam mingi teema peale ei pidanud mõtlema ;)