neljapäev, 22. mai 2008

Pesupulbrist


Telekast lastakse järjekordset pesupulbrireklaami - oh kui puhas, oh kui hästi lõhnab, oh kui soodne! No ei saa muud, kui pean siis omalt poolt ka ühe reklaami kirja panema.

Ma ei osta juba aastaid poest pesupulbrit. Mulle tuuakse see koju kätte. Täna just käis auto. Aasta varu jälle hooleta.

Sellest on juba päris mitu aastat möödas, kui helistas järjekordne telefonimüüja. Tavaliselt ma kuulan jutu alguse ära ja ütlen viisakalt: "Tänan pakkumast, aga praegu pole huvitatud." Tookord aga jäin kuulama. Jutt oli asjalik, konkreetne. Ja pesupulber on asi, mida vähemalt meie majapidamises kulub palju. Pakkumine tundus soodne, otsustasin proovida. Paari päeva pärast toodigi potsik koju.

Ja müüdud ma olingi. Pulbrit kulus oluliselt vähem kui seni, pesu on puhas üsna madalal temperatuuril pestes. Mingit vänget lõhna ei ole, allergiat ei tekitanud. Edaspidi olin nõus juba suuremat potsikutäit ostma, kokkuvõttes tunduvalt odavam. Püsikliendina sain iga kord lisaks kingituse - puhastusvahendeid, mikrofiibertolmulapi (mis töötab seniajani), plekieemaldajaid.

Alati on lisatud täpne doseerimisjuhis, üle pole mõtet doseerida, see pesu puhtusele ei mõju.

Firma nimi on Emanco. Keda numbriline pool huvitab: 11 l pulbriga saab pesta 313 korda, lisaks 3 l loputusvahendit (mida tuleb panna ainult mõned tilgad). Jätkub terveks aastaks ning maksma läks 1200 krooni.

Pole paha.

6 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Huvitav, miks meil maal seda kuskil ei müüda :(
Jälle on linnad kõik omale ahmanud :S
Ma olen sellest kuulnud, kuid ise pole proovida saanud...

Ma olen nüüd ametlikult kade su peale!

kukupai ütles ...

Aga proovi helistada, tel 6550739 ja küsida. Neil peaks hea meel olema kui saavad äri laiendada.

Ninataga ütles ...

Tänud!
Loodan, et nad maale kah toovad ..metsa sisse päris...

v. ütles ...

Vabandust, ma nüüd küsin rumala küsimuse - kas Sa pesed pea iga päev pesu? Noh need numbrid ajasid mind segadusse - et jätkub aastaks ja kogusest saab pesta 313 korda (vs 365 päeva aastas, mis teeb 52 pesuvaba päeva)...

kukupai ütles ...

Päris iga päev ei ole vaja pesta muidugi, aga kui rohkem koguneb, siis mitu masinatäit järjest. Eri värvi asjad pesed ju eraldi või kuidas? Ja kui majas on väike laps ja üks trennihull, siis ikka jätkub pesemist.

v. ütles ...

Ega ma ei mõelnud üldse halvasti - ma lihtsalt ise elan üksi ja pesu koguneb aeglaselt, seega pesupäevi tekib märksa harvem. Tean nüüd siis tuleviku tarbeks valmis olla...:-)