pühapäev, 5. detsember 2010

Loobitakse siin lumepallidega!


Jajah, sjgelle viskas! Tema küll väidab, et Tiia alustas, aga pihta sain ikkagi! Eks pea siis neist pallidest miskise lumememme kokku saama...

1. Kas sulle meeldivad jõulud? Kui ei, siis miks? Kui jah, siis miks?
Üldiselt meeldivad küll. On olnud aegu, mil pole niiväga meeldinud, aga need põhjused on aastate taha jäänud ja praegu võin seda aega nautida. Muidugi ei meeldi mulle, et juba poolest sügisest algab kaubanduses üks tilu-lilu, aga ma lihtsalt püüan sellest mööda vaadata. Ise ennast neljaks rebima ei hakka ja päris viimasele minutile ka asju ei jäta. Ei meeldi kohustus tingimata teha hunnikut jõulukinke ja viimasel ajal olen püüdnud sellest niiviisi mööda hiilida, et nuputan mõne kingi pere peale, mis kõigile midagi pakuks.

2. Ideaalsed jõulud? Kuidas ja kellega koos tahaksid need veeta?
Mõnusad rahulikud, kodused, kuskile pole kiiret, kuusk lõhnab, tuba soe, puud praksuvad ahjus (kamin oleks veel etem), koos kõige lähemad ja kallimad.

3. Milline on su esimene jõulumälestus?
Minu lapsepõlves olid näärid, jõule tollal avalikult ei peetudki. Kolmene olin, siis sellest korrast on juba mälestused olemas...
Vanaemal oli küll kuusk mingi nipiga jõululaupäeval juba toas ja ehitud kah. Aga loomulikult oli see töö- ja koolipäev, ei millegi poolest eriline. Kuigi umbes kuuendas või seitsmendas klassis olin, kui jõululaupäeval tekkisid kõikidele pinkidele küünlad ja kuuseoksad. Ei mäletagi, kelle idee see oli ja pahandust sellest ka ei tulnud, õpetajad ei teinud märkamagi. Nõmme väikekooli asi...

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?
Näärivana käis ja ei kartnud teda keegi. Ühel aastal suutis hoopis mu õde näärivana ennast ehmatada :P

5. Parim jõulumälestus?
Jääb 12 aasta taha, kui üle hulga aastate olid meie majas jälle rahulikud jõulud. Lihtsalt mõnulesime lastega ja polnud mingit hirmu, et üks teatud tüüp jälle kõik ära suudab rikkuda...

6. Lemmikjõulutoit?
Ikka need traditsioonilised, praad, hapukapsad, verivorst. Ega muul ajal neid meie peres söödagi.

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?
Kodus ja tõenäoliselt pojaga kahekesi. Esimeseks pühaks oleme mu õe juurde kutsutud.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?
Kuusk on alati olnud toas, ehtimine on laste töö. Isegi sel ajal, kui enne aastalõppu kuuskesid ametlikult müüa ei tohtinud, oli meil ta ikka kohal, mehe vend oli autojuht ja tõi maalt.
Varasematel aastatel oli ka kombeks, et kogu pere sai kokku, kõige sagedamini mu õe juures, sest temal kõige rohkem ruumi. Nüüd aga on lastel omad pered ja eks iga pere peab omad traditsioonid ise looma. Pealegi ei ela me üldsegi nii lähestikku, et üheks õhtusöögiks kokku tulla. Perekogunemised jäävad teiste tähtpäevade juurde. Aga kingikotid liiguvad perede vahel ikka.

9. Sinu jõulukingisoov?
Ega ma nüüd väga ahne ka ole, aga uus ja mugav majake kuluks ära :) Oleks ruumi endale ja külalistele.
Tegelikult ei oskagi niiväga kinki tahta, kõige tähtsam, et kõigil lähedastel läheks hästi ja et omavahelised suhted ikka korras püsiks. Kõik muu on boonuseks.

10. Parim kink, mida oled jõuluks saanud?
Ei oskagi parimat nimetada, sest igal ajal on erinevad asjad rõõmu teinud. Aga 12 aastat tagasi (vt 5.vastus) oli suurim kingitus tõesti jõulurahu. Sel aastal me üksteisele mingeid suuri kinke ei teinudki, ostsime ühiselt teleka ja leppisime kokku, et see ongi kogu pere kink. Tänavu peame paraku uue ostma - vanake otsustas pensionile minna ja teavitas meid sellest värvide kaotamisega. Nii vähe kui me telekat vaatamegi, tahaks vähemalt normaalset pilti näha.
Minu meelest kingitus kingituse pärast võiks üldse olemata olla. Siis ei koguneks mulle kuhjade viisi kasutut kosmeetikat, mida saab kataloogist tasuta või kaks ühe hinnaga ja mis mulle absoluutselt ei sobi :(

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?
Eks neid pahasid ikka ole, kelle ilma jätaks, aga enamus poliitikutest peaksid kah vitsakimbu saama...

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
Mida ikka - et just nende salasoovid täituksid, et neil oleks jõuluajal ja ka muidu rõõmu rohkem kui muresid.

Käsk oli vähemalt kolm palli edasi ka visata. Üks minu plaanitav sihtmärk on juba pihta saanud, nagu märkasin, aga pole viga. Bitch nagu ma olen:
wild - nädalalõpuks vähemalt tegemist
katseloom - sünnipäevakingiks või nii...
thela - võiks ju ka vahel mängida :)

1 kommentaar:

helle ütles ...

Aitäh, Kukupai!
Ega Sa palliga ju haiget saanud?
Varasematel aegadel liikus neid meeme rohkem(Tiia oli hoolsam neid välja mõtlema!!!), üle hulga päris tore ajaviide.