teisipäev, 21. juuli 2009

Kurb lugu


Niisiis pani mu lemmik elektroonikamüügikett uksed kinni...
Ei saa aru - kui pankrotti lähevad juba väga kliendisõbralikud ja asjalike teenindajatega müügikohad, siis peab midagi ikka väga mäda olema.

Minu elektroonika- ja fotostafist ongi enamus Enterist pärit. Põhjus üsna lihtne - võrdlemisi viisakad hinnad ja superhea teenindus. Kui vaja, tehti kõik puust ja punasest ette ning isegi kõige blondiinimatele küsimustele osati arusaadavalt vastata.

Viimatine kogemus vähem kui kuu aja tagant - oli ühte vidinat tarvis. Järve keskuses poes täitsa olemas, aga kui lähemalt uurima hakkasin, kas ikka sobib minule ja kuidas kõige õigem kasutada oleks, jäid sealsed tibinad jänni - ei teadnud isegi. Jäi ostmata. Kõrval Enteris oli sama vidin olemas kohe mitmes variandis. Müüja võrdles, vaatas, kontrollis, seletas ning kuna kõik klappis, ostsingi loomulikult sealt. Ei ole tulnud kahetseda, toimib nagu miška.

Kust ma nüüd siis endale vajalikku pean otsima hakkama?

3 kommentaari:

Herezia ütles ...

Poed pole vennad, õed ilmselt ka mitte - meie kandi Enter polnud üldse tore pood. Ja müüjad ei teadnud ööd ega mütsi.

Virgo Kruve ütles ...

Taolise tuntud poeketi kohta oli see muidugi suur üllatus. Samas on inimeste ostuharjumused muutunud ja käibe langus isegi 10 protsenti annab niigi väikse it-kaupade juurdehindluse puhul ennast tunda.
Ilmselt oli varasematel headel aegadel võetud ette ka liiga suuri laienemisi või halbu laene (kõik halvad laenud antakse välja headel aegadel!) ja see saigi firmale saatuslikuks. Muidugi võib olla ka kuritegelik ebapädevus juhtkonna tasemel ja valed otsused.
Minu jaoks oli tegemist ülehinnatud kohaga ja ma ei ostnud sealt mitte ühtegi arvutijuppi ega kulumaterjali. Samas olen kogenud, et ostjana pean ise olema kursis, sest müüjad tunduvad olevat väga-väga oskamatud.

w ütles ...

Vidinatel on viisakad hinnad internetist tellides.

Kui endal midagi segane on, mõne vidina või komponendi osas, siis mina nt olen HV foorumis asjad küsimise peale selgeks saanud, abivalmis inimesi tundub leiduvat. Google aitab ka.

Enteri teeninduse kohta ei oska palju öelda - esimene ja viimane kogemus Rocca al Mare "Enteriga" oli kunagi selline, et ma pole enam seda poodi külastanud.
See oli veel see aeg, kus võis endale lubada "mai viitsi sinu tüütute ja üle minu mõistuse käivate küsimustega tegeleda ja otsida mööda poodi taga asja, mille kohta netis on kirjas, et see seal kaupluses olemas on".