laupäev, 30. august 2008

Oh kooliaeg...

Esmaspäeval algabki kool. Meie peres pole juba teist aastat ühtegi koolilast ja jääb nii veel paariks aastaks. Aga sellegipoolest jalutasime Tupsuga täna koolimaja juurde. Fotokas kaasas muidugi.


86-ndat õppeaastat alustav Nõmme Põhikool...


See vana puumaja, milles kool kõigepealt asus, lammutati juba siis, kui mina seal käisin. Enam pole ka seda Robert Natuse projekteeritud ja 1936-ndal aastal valminud maja, milles mina oma kooliteed alustasin ja esimesed neli aastat veetsin. Alles on tollane juurdeehitus, mille valmimisel öeldi, et seekord on küll kuub nööbi külge õmmeldud. Selles majas õppisid ka minu lapsed. Kuid ka see jäi kitsaks ning uuesti tuli lammutamised ja ehitamised ette võtta ning jälle kukkus välja kuue õmblemine nööbi külge mitte vastupidi. Ning oma viimase kooliaasta sai minu poeg käia uhiuues majas, kus oli isegi Tallinna koolide esimene invalift. Ning tavapärase valge asemel sai koolimaja rõõmsa värvikuue.


Tupsu vaatas ja leidis, et lahe kool on, tema tahab ka seal käima hakata. Kes teab, kui Soome kooli ei lähe, siis miks ka mitte.


Ja teie koolipildid?

8 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Siin siis minu tarkusejaht :)
KOOLIJAHT

enetimm ütles ...

milline kena lugu, milline järjepidevus...

minu koolipildid.

Linda Järve ütles ...

Minu kooliteema

sille ütles ...

Nõmme PK on ilus küll. Sellina armas ja kodune. Minu pildid tulevad homme, lähen neid lausa kooli jahtima. :)

krista ütles ...

mul ei ole selle kooliga muid seoseid kui et ma näen seda iga päev..näiteks oma aknast :)...ja raamatukogu mulle meeldib

Reede ütles ...

New Yorgis täna kooli ei mindud, siin on riiklik püha Labor Day (töörahva püha) ja täitsa vaba päev.
Aga ühest teistmoodi koolist tegin pilti ikka.
http://reeedenewyork.blogspot.com/2008/09/teistmoodi-kool.html

Miss Positiivne ütles ...

minu koolipilt

sille ütles ...

Suure hilinemisega üles pandud pildid on ka lõpuks olemas.

http://sille-igapaevaelu.blogspot.com/