esmaspäev, 18. august 2008

Tähepüüdjad


Ei tea, milles asi, kas rikkus pilvine taevas seekordse fotojahi, aga tähepüüdjaid oli ikka väga vähe. Need, kes osalesid, said aga vahvaid asju pildile.

Ning ikka unustab mõni end linkimata (Larko, eriti käib see Sinu kohta! Blogger pole ju wordpress, mis automaatselt lingid üles korjab, kahjuks.)

Kogu staff siis seekord:







Aitäh teile! 24.augustil jahime merd, 31.augustil kooli.

Järgmised teemad ka:

7.september seen

14.september värviline

21.september muusika

28.september mihkel

5.oktoober klaas

12.oktoober lõikus

19.oktoober tehnika

26.oktoober külm

8 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Head teemad tulevad nagu ikka :)
Sa oled ikka tubli meil :)

Anonüümne ütles ...

Minu brauseris küll on näha postituse all tagasilink (palun vaata ekranikaaberdust siin). Ja tekis ta täitsa automaagiliselt ilma et ise oleksin pidanud selleks midagi ette võtma.

kukupai ütles ...

Huvitav, mul ei teki need lingid siia, ise ma küll ei näe. Brauserite vahe äkki...

kukupai ütles ...

äh, nüüd jagasin - ma pean ise klikkima selle linkit tähan tekstiin peal ja siis tulevad nähtavale. ma ei oska bloggeri seadetes neid muuta ka, et kohe näha oleksid.

Anonüümne ütles ...

nii, minu hilinenud panus on siin :)

Anonüümne ütles ...

Mul Tulirebases tulevad tagasilingid üldjuhul ise enesest nähtavale kuid mitte igas Bloggeri blogis. Sellest järeldan, et asi on kuidagipidi Bloggeri seadmetega seotud, kuid ei oska öelda, mis kombel. Ise pole juba ammu Bloggeri kallal nokitsenud.

kukupai ütles ...

Uurisin, see lingivärgi nähtavale ilmumine on kuidagi template'iga seotud, vanematele tuleks ise mingi koodijupp lisada, aga soomekeelset õpetust pole ja ingliskeelsega ma ei riski.

Morgie ütles ...

minu meelest saad sa oma bloggeri template üsna hõlpsasti uuendada... logid sisse ja vajutad Template -> Customize Design -> upgrade Your template
ja pärast seda peaks juba Layout valikus olema igast lisavidinaid ja käsklusi