laupäev, 2. august 2008

Loobime kive

Fotojaht jätkub sel nädalal kividega. On ju kivi üks kõige ürgsemaid asju siin maa peal, pärit ammuste aegade tagant.



Inimene on õppinud kivist peaaegu kõike valmistama, selle kinnituseks kasvõi eelmise nädala fotojahi pildid, kus kivid moodustavad lausa pitsmustreid.


Aga samal ajal elab kivi siiski oma elu, väärikana ja vaiksena.











Inimene mõtleb, et ta võib kivid vangistada ja panna ennast teenima...









Sipelgad aga tunnevad end kivi taga turvalisena.










Veel kive on siin, aga kuna fotokas otsustas nädalavahetuseks maale sõita koos õige omanikuga, on karta, et sinna lisa praegu ei tule.

Teiste jahtijate lingid palun kommentaaridesse.

12 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Minu oma siis tuleb siit.
http://eluonselline.blogspot.com/2008/08/kivi-kolmel-erineval-viisil.html

ma ei oska lisada seda lingina - sorry.

kukupai ütles ...

Leidsin ühe argliku jahtija siit: http://herezia.blogspot.com/2008/08/mned-kivid-jaht-vi-mitte.html

Kaamos ütles ...

Sipelgaloss on lahe, kivi õnneks kõdi ei karda. Minu muinasjutt
on siin.

autor ütles ...

pole küll päris kivid, aga ausalt öeldes näeb seda õiget kivi Soomes piiiisavalt:

enetimm ütles ...

Küll mulle meeldisid need kivist kroko pildid!!!

Minu kivi pildid.

Ti:a ütles ...

Minu : Kivised olud

Lahedad pildid sul :)

unekott ütles ...

minu postitus
kividest

Anonüümne ütles ...

minu telliskivid.

Anonüümne ütles ...

Minu kivid on siin

Lilly Munster ütles ...

Selle suure kiviga tuli mul lapsepõlvest värijupp "mina kivikuningas, sina sitalabidas!" meelde :D

Mu kivid on siine.

sille ütles ...

Lsian ennat ka siia. aga kuna olen hirmus algaja bloginduses, siis tunnistan ausalt, et õpin alles. ka fotode panekut ja paigutust. õiget linki panna ma ka ei oska veel.

http://sille-igapaevaelu.blogspot.com/

Linda Järve ütles ...

Minu ajatud igavikulised ja väga tuntud kivid jõudsid ka hilinedes kohale.