laupäev, 20. oktoober 2007

Süda tilgub verd....

.... kui peab jälle arveid maksma. Mitte et nad üksikult võttes niiväga suured oleksid, aga neid on palju ja kokku hammustavad nad ära üsna suure tüki eelarvest.
Elekter
Vesi
Internet
Prügivedu
Midagi oli vist veel...


See raha läheks nagu ühte suurde põhjatusse musta auku... Mida head ma selle eest kõik saaksin...


Annan loomulikult endale aru, et tegelikult ma ju tarbin neid hüvesid, mille eest maksma pean. Aga - need hinnad on liiga suured. Ja kui veel arvel ilutseb tekst, et sellest-ja-sellest kuupäevast tõuseb teenuse hind nii-ja-niimitu protsenti, siis on küll tahtmine kõva häälega vanduma hakata. Seda enam, et mingi aja pärast võib lehest lugeda, kui suure kasumi need teenuseosutajad jälle on teeninud. Kelle arvelt?! Ja kuhu see kasum läheb, lubage küsida? Investeeringuteks?! Pole näha ega tunda.


Tallinna Vesi lubas suure suuga, et meie kandis lõpetatakse kanaliseerimine aastaks 2006. Praegu on aasta 2007 viimane veerand. Ammu juba räägitakse, et kanalisatsioon jõuab siiakanti alles aastal 2011. Ma ausalt öeldes ei usu seda. Aga kevadel saab jälle lugeda, millised dividendid osanikele maksti....


Ja mina muudkui maksan arveid...


Aga koopasse tagasi kolida ka enam ei tahaks....

8 kommentaari:

karikate emand ütles ...

Njah, meil läheb juba mingite remondifondide peale 300-400 kuus; pole õrna aimugi, mis selle rahaga tehakse, sest koosolekul me ei käinud :)
Ju midagi kunagi kusagil ikka tehakse...

Anonüümne ütles ...

Varsti saab iglu ehitada.

kukupai ütles ...

Aga kas iglust blogida saab?

valgeseelik ütles ...

Kahjuks hüved maksavad... Olen vaielnud selle üle, kas tähtsam on armastus või tsivilisatsiooni hüved. Mulle on öeldud, et armastus on hea asi küll, aga metsa kännu otsa ikkagi pole nõus selle nimel minema. Mina arvan, et metsa kännu otsa või iglusse oleksin küll nõus minema, kui armastatu on minuga. Mõtle, milline kokkuhoid ja südamesse jääb veri ka alles... :)

joodikupoeg ütles ...

Paike, kui ärasaatmisteenust kangelasele saaksid osutada, oleksin väga tänulik
igavenetubli@hotmail.com

Ingrid ütles ...

Oot, oot, Kukupai!
Elisa internett on ju tasuta kui su mobiili kuuarve on 500+.
Sellepärast ma ta just valisingi.
Mobiiliarve saad aga laksult täis kui tellid mobiili kaudu kuukaardi ühistranspordile.

kukupai ütles ...

Ingrid, mul maksab mobiili tööandja, internet on seotud poja moblaga ja tema nii palju praegu ei räägi, maksame 99.- kuus
Kuukaarte ostame kvartlikaupa

Ingrid ütles ...

Nojah, 99 krooni pole muidugi palju.
Elionil oli mul internett koos lauatelefoniga
miskit 450. Mobiilid niikuinii.