laupäev, 10. aprill 2010

Täitsa katki...


Minu suhe katkiste nõudega on pehmelt öeldes vaenulik. Kui lapsepõlves juhtus minu käes midagi katki minema, oli pahandust alati palju - kuidas sa nii käpard oled, näpud vatist või?! Oma lastega ma nii kuri pole olnud - ikka ju juhtub ja lapsel endal niigi kahju...
Aga seepärast mul katkisi nõusid ei eksisteeri ei kodus ega veel vähem pildi peal. Killud lähevad otsemat teed prügikasti.

Kuid on muidki nõusid, mis katki võivad minna - kaev näiteks. Ühe sellise leidsin, mis kohe kuidagi vett enam kinni ei taha pidada :)

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vesi katki :D

tegelinski ütles ...

Veenõule pragu sisse tulnud :P

Eve ütles ...

Katki, aga ilus, kuigi jah , oma õue peale sellist just ei sooviks :)

Tiia Tiik ütles ...

meie peres lõhun mina kogemata nõusid, viimati läks iseenesest katki nõuderestil puhas supitaldrik - pooleks ja põmmdi prügikasti.

Köögikata ütles ...

Mina olen ka hull nõudelõhkuja. :D Kunagi kauges nooruses astusin esimesel jaanuaril lauanurgale, et seal olevaid pestud peonõusid üles kappi ära panna ja terve laud kaldus ümber...terve aasta oli ERITI katkiste nõude rohke. Huh, seda küll kellelegi ei soovi.

Larko ütles ...

Nõmme nõiakaev?

kukupai ütles ...

Tuhala ikka :)