pühapäev, 8. veebruar 2009

Sõbrakuu blogimäng 8.02


Eile peiliti välja, et tekstikatkendi autor oli Andrus Norak. Sellelt mehelt tuleb sageli huvitavaid mõtteid, soovitan soojalt.


Aga täna üks päris kategooriline arvamus blogide kohta:


Meeletult nõme kui inimesed panevad blogile taustaks muusika. Samal ajal, kui loen pean kuulama kõrvulukustavat jura, mille kõla minu jaoks on okseleajav. Ei pane eriti edasi lugema, veel vähem kommenteerima, eksole ?


Kas olete nõus? Kes nii otse ütleb?

4 kommentaari:

osaline ütles ...

http://totumusi.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

:)

kukupai ütles ...

Istu, viis pluss!
Homme ootan Sinu vihjet ka ;)

Tiiu ütles ...

Ma ka päeval lugesin seda blogi ja mõtlesin, et minagi olen sattunud muusikaga blogidele. See on eriti populaarne välismaal, Eestis mitte. 99% juhtudest olen nautinud ja tänu muusikale isegi ühe kalli sõbranna saanud Portugalist. Vaid üks kord kargas muusika nagu kiskja mulle näkku ja ma põgenesin, teadmata, mida kirjutatakse. Nõnda et see on kahe otsaga asi, ei saa olla nii kategooriline. Tuleb lahkuda, kui ei meeldi. Küllap blogiomanik leiabki nõnda üles inimesed, kellega on üks maitse.Kuid mitte ainult. Blogi on isiklik omand ja kui ma oma ruumi sisenen, siis tahan seda ka nautida, nõnda et kas tasub erutuda, kellegi kujundusega sõdida.

kukupai ütles ...

No minul on sisuliselt ükskõik, mul arvutiheli tavaliselt maha keeratud.