esmaspäev, 1. detsember 2008

Päkapikula 1.12.2008


Detsembrikuu on kätte jõudnud ning ühes sellega päkapikkude kibekiire tööaeg. On ju vaja piilumas käia, kus head lapsed elavad ning neile eelmise päeva heategude eest sussi sisse kommi sokutada.

Kui oma blogijõulukalendrit plaanisin, siis oligi mõte, et päkapikk toob iga päev virtuaalse kommi sellele blogijale, kelle eelmise päeva lugu mind millegipärast kõige rohkem puudutas. Et aga mõnel päeval võib häid lugusid rohkemgi olla, läheb kuni jõululaupäevani iga päev siin blogis jagamisele 1-3 virtuaalset kommikest.

See aga pole veel kõik. Igaüks, kelle blogisse päkapikk külla tuleb, saab kohustuse teda ka edasi toimetada 24 tunni jooksul. Mina olen ju üksi ning kindlasti kõiki häid ja olulisi lugusid lugeda ei jõua, samuti võib kellelegi teisele korda minna hoopis midagi muud kui mulle. Miks siis mitte neid tunnustada. Ainus tingimus on, et kiidetakse konkreetseid lugusid!

Eilse päeva kommiväärilised lood on Nirtil, Thelal ja Hundiulul. Kuna Nirti on hetkel kommentaarid kinni keeranud ja selgelt väljendanud, et ta neid ei soovi, jätan ka mina oma kommijagamise tema puhul põhjendamata, lugu räägib ise enda eest. Ja Nirti, ma loodan, et kui Tartu poole satun, Sa Mirtat mulle mu jultumuse eest kintsu ei kamanda.

Thela kirjutas nii südamlikult ja lahedalt advendiajast. Olen täiesti nõus, et igaüks tähistab seda nii nagu heaks arvab ning kui praeguse pimeduse ja halluse keskele tahetakse tuju tõstmiseks valgust ja värve ja igasuguseid kaunistusi saada, siis lastagu vaid käia! Kõik, mis rõõmu toob, on teretulnud!

Hundiulu leitud video on lihtsalt tore!

Soovin ka kõigile teistele toredaid leide blogimaailmas. Ning kui mul tehnilistel põhjustel mõni päev siin vahele jääb, teen hiljem tasa, seda ma luban.

1 kommentaar:

Eve Piibeleht ütles ...

No aga aitäh kommi eest :)