reede, 26. september 2008

Totaalse muutumise päev


Mõned päevad elus on pöördelise tähtsusega. Muutub midagi olulist ning miski pole enam päris sama kui enne. Aga on päevi, kui muutub kogu maailmanägemine, suhtumine kõigesse ümbritsevasse.

Minul oli selline totaalse muutumise päev täna 27 aastat tagasi. Sellel päeval muutus kõik nii põhjalikult ja pöördumatult, et seda polegi võimalik millegagi võrrelda.

Kui ma selle päevani võisin seada esikohale oma soovid, vajadused ja tahtmised, siis sellest päevast alates pidin ma alati mõtlema eelkõige kellegi teise heaolule, pidin arvestama, et minu otsused ja tegemised mõjutasid otseselt kedagi teist ning see keegi oli minust täielikus sõltuvuses. Loomulikult mõjutas see minu suhtumist kõigesse ümbritsevasse, suunas kõikide väärtuste ümberhindamisele, pani asju vaatama kellegi teise vaatepunktist.

Jah, just nimelt - täna 27 aastat tagasi sündis mu vanem tütar. Tuisupäisest plikast sai tõsine ja korralik emme.

10 kommentaari:

Herezia ütles ...

Palju õnne emmele!

helle ütles ...

Oh, ma mõtlesin, et läksid mehele;)

Airika ütles ...

Kõigepealt õnned ja siis uudishimu: mis kunstnik? Mulle ikka hirmsasti meeldib see pilt :)

kukupai ütles ...

kunstnik on Alfred Gockel, guugelda ja leiad veel palju

Tiiu ütles ...

Palju õnne emale ja tütrele!
Me muutusime siis peaaegu ühel ajal!

:-)

Anonüümne ütles ...

Õnnesoovid asjaosalistele!

Anonüümne ütles ...

Õnne teile mõlemale :)

malyn ütles ...

Palju õnne!

Bianka ütles ...

Palju õnne ja ilusat sünnipäeva!

Kui mu oma tütar lapse sai, siis ütlesin samamoodi, sellest päevast alates ei ole miski su elus enam endine.

iibis ütles ...

Palju õnne teile mõlemale!

Selliseid metamorfoose nii võimsal kujul on antud kogeda vaid naistele.