pühapäev, 14. september 2008

Sügis on käes


Kalendri järgi on küll veel suvi, aga Google ja blogosfäär annavad selget märku, et sügis on kätte jõudnud.

Millest ma seda järeldan? Otsisõnadest, millega viimase nädala jooksul siia on jõutud loomulikult.

Konkurentsitult on esikohal seened - nädalaga 30 otsijat. Pilte nad said, ei muud.

Teine, mis sügisest märku annab, on see, et kool on alanud, kohustusliku kirjanduse nimekiri õppuritele kätte jagatud ning laisem rahvas, kes lugeda ei viitsi, tuhnib hoolega netis, et raamatute kokkuvõtteid leida. 20 oli selliseid otsijaid viimasel nädalal. Kurb, aga minu juurest abi ei saa. Mina olen seda meelt, et raamatuid tuleb ikka ise lugeda, äkki hakkab meeldimagi. Aga päris huvitav on teada saada, mida tänapäeval koolides nõutakse.

Ülejäänud otsimised on sellised tavapärased, isegi mitte huvitavad, kui nilbed seltskonnamängud välja jätta (aga neid küsiti ka viiel korral). Kahjuks ei saanud aidata :P

Reaalelus annab sügisest märku muidugi vajadus tasapisi ahju kütma hakata ja välja minnes kindad kätte panna. Aga ilus värviline ja kuiv sügis mulle täitsa meeldib, kurb, et üsna varsti muutub kõik hoopis porimülkaks. Tulebki rohkem kodus istuda ja blogikahevõitlust jälgida. Esialgu on see veel päris huvitav.

1 kommentaar:

Mari ütles ...

Minu viimane üllatus oli 'laste stringid'!!! Pani mind kohe vaatama, et kuhu sellise otsisõnaga minu blogis jõuab. Ma loodan tõesti, et otsija huvitus ainult sellest, kas selliseid asju tehakse ja ei mõtle tõsimeeli oma lapsele (eriti veel vastu talve) selliseid asju osta :P

Tegelikult tulin siia praegu selleks, et öelda, et mulle meeldiks küll ühe 4-aastase (oli vist) tegemistest lugeda ja ei ütle pakutud kutsest ära :) Enda kutse annan muidugi ka kui asjaks läheb.