esmaspäev, 29. september 2008

Taksod nöörivad!

Homme algab suur rahvusvaheline konverents. Rahvas hakkas juba täna saabuma ning mõnedega õnnestus juba kohtuda ka. Ning otsekohe tuli jutuks selline asi, mis sunnib piinlikkusest lausa maa alla vajuma.

Kuidas meie linna külaline, kes siin varem käinud pole, peaks sadamast või lennujaamast hotelli saama? Loomulikult on kõige loogilisem, et võtab takso. Nii tegid ka need inimesed, kellega rääkisin, Sõit polnud kuigi pikk: sadama D-terminalist Pirita TOP hotelli. Üks külaline istus ilusasse kollasesse Tallink Takso logo kandvasse autosse ning maksis 120.-, teine võttis peatusest tavalise takso ning maksis 290.-


Kviitungil on taksojuhi (mitte-eesti)nimi ja loanumber ilusti kirjas. Kirjas oli ka sisseistumistasu 55.- ja läbitud vahemaa 7,5 km. Arvutused andsid kilomeetrihinnaks seega 31.33! No ei ole võimalik! Aga lisaks oli kviitungil ka märge, et kui kiirus langeb alla 22 km/h, rakendub seisutunni tariif 550.- Järelikult venis see takso suurema osa ajast nagu tigu?!

Huvi pärast tegime arvutused ka Tallink Takso kviitungiga. Sisseistumistasu oli 48.- ning kilomeetritariif 10.90. Selle põhjal tuli välja,et selle taksoga oli vahemaa sadamast hotelli 6,6 km. Kuhu kadus peaaegu kilomeeter? Müstika.

Igatahes edaspidi soovitan oma külalistele ainult Tallink Taksot, ise aga sõidan vajaduse korral hoopis Reval Taksoga.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ohh.. ma võiks lugusid rääkida alles sellest...
Aga kõige alatum lugu üleüldse oli siis kui ma tulin traumapunktist kõrgest palavikust oimetu. Taksojuht hakkas lihtsalt keerutama ja ringiratast sõitma.
sattusime juhuslikult mu sõbra maja juurde kus ta täiesti juhuslikult mind nägi ja helistas mulle. Mul polnud suures plaanis aimugi kuidas ma sinna kanti sattunud olin. Lõppkokkuvõttes arvet ma ei maksnud.
Claara

arni.alandi ütles ...

Mina olen Krooni alaline klient. Juba üle kümne aasta väga soliidne firma olnud, ehkki viimasel ajal on paar joobarist juhti ka sekka sattunud. Aga eks majanduslangus vii need esimesena sealt firmast jälle minema, loodan ma.