neljapäev, 5. juuni 2008

Vihmaigatsus


Ilus soe ilm väljas. Mõne meelest liigagi kuum, aga mulle meeldib. Kuid nagu ikka - pole head halvata.

Muld on tuhkkuiv, lilled ja taimed lontis, teed tolmavad. Vihma oleks hädasti tarvis ja mitte sellist kümneminutilist padukat, mis maapinna küll pealt märjaks teeb, aga sügavamale ei jõuagi. Sellist tihedat ja pikemat sadu oleks vaja. Eriti pro oleks veel, kui sajaks öösel, hommikuks oleks loodus puhtaks pestud, joodetud ja lõhnaks. Teate ju, kui imeline lõhn pärast vihma väljas on?

Ja päeval võiks jälle ilus ilm olla...

No ei jaksa ja ei viitsi enam igal õhtul ämbrite viisi kastmisvett tassida.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina olen täiesti "food obsessed" ja püha viha täis, kõigepealt pani öökülm õunapuud tuksi, praegu ei lubata vihma, põldudel kärssab mu söök, hispaanlastel pole varsti vett tomatite kasvatamiseks ja kõige tipuks upuvad kuskil jääkarud, kellele pole öeldud, et ei maksa enam ujumas käia, kuna järgmine pank, millele puhkama ronida, on lihtsalt ära sulanud.

kukupai ütles ...

Minu õunapuudel pole häda midagi, õitsesid ilusti ja nupsud küljes. Aint lehetäide tõrjet tuleb tegema hakata.

Ninataga ütles ...

Meil on kuiv kui sahhaaras...
Põllud tolmavad suurema tuulega mis hullu...
Kõik ümberringi on tolmu täis ja va taevataat on otsustanud meie ujumiskohad samuti ära kuivatada...
Porkunis on vesi jälle langenud..seda vaid 2 päevaga :S

VIHMA PALUN... hakkame nõiduma ah?

Bianka ütles ...

Meil vähemalt vett jagub, millega kasta, anna ainult minna. Mõnel pool olevat sellega ka jama,lehes kirjutas , et Nõmmel pole veetorustikus enam õiget survet, kui kastetakse. Kuidas sinul seis on?
Mul kirsid,ploomid ja murelid õitsesid nagu hullud, aga täna nägin, et jälle see hull haigus kallal, mis mõni aasta tagasi. Lõikusin täna neid kuivanud oksi ära. Tea, kui hulluks läheb seekord. Üks ploon kuivas päris ära. Kuigi see pole kuivast, aga kuivaga on see ägedam. Oksad lihtsalt hakkavad kärbatama. Ei oska miskit ette võtta.

kukupai ütles ...

Mina ei võta kraanivett kastmiseks, tirin kaevust (mul see luksus veel õuel alles). Aga praegu veel joogivee saab kraanist rahulikult kätte, kõik naabrid ei kasta korraga. Aastaid tagasi kehtis kord, et kasta tohtis kl 23-06 ja mitte päevasel ajal.