laupäev, 7. juuni 2008

Palun varjupaika!


Nüüd see siis algas...

Kolm nädalat Jalgpallihaigla filiaali meie kodus. Poeg ei kavatse ühtegi mängu vaatamata jätta. Homme laekub väimees ka. Telekas on järelikult pidevalt hõivatud.

Ja ega see vaatamine siis nii käi, et istutakse kenasti diivanil ja vaadatakse. Ikka heli põhja, kohtunike ja mängijate tegevust on vaja kõva häälega kommenteerida, vahepeal täiest kõrist röökida jne. Kellel jalkafännidest mehed kodus, teavad niigi, kuidas see käib.

Aga mina?

Kas võtaks keegi mind seniks oma tiiva alla?

5 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Sa peaks minu perega liituma ja mina sinu perega...
Mina tugevamate survele alludes ei saa vaadata:(

Anonüümne ütles ...

Tule meile!! Meil ei vaata keegi jalkat :)

Anonüümne ütles ...

Ei julge pakkuda. Mul käivad mängud paralleelis ETV eetri ja YLE veebistriimingu läbi. :-P

osaline ütles ...

kas katkise teleriga kodu sobib? :D

kukupai ütles ...

Poeg arvas, et peab teise teleka veel ostma, tuleb odavam kui mind kodunt ära lasta ja kõik see aeg ainult poekraamist toituda :P