neljapäev, 26. juuni 2008

Bussijuht üllatas


Käisime Tupsuga täna tema lasteaiast riideid ja joonistusi ära toomas. Tagasi tulime nagu tavaliselt liinibussiga. Oli selline lühike buss, milles esiukse kõrval kahel pool istmete asemel mingid kõrged kastid ja istekohti sedajagu vähem. Rahvast ka just nii palju, et vabu kohti polnud. Vaatasin siis, kust kinni hoida, et laps ka püsti püsiks, kui juht kabiinist välja tuli, ühe noormehe istmelt tõusma kamandas ja mulle ütles: "Istuge lapsega sinna!" Olin nii üllatunud, et isegi aitäh ununes ütlemata.

Meie vastas istuv vanamammi seletas, et paar peatust varem oli temaga sama lugu juhtunud, bussijuht sättis ta istuma. Veel üllatas bussijuht rahvast sellega, et ühest peatusest mööda sõites (kus tavaliselt rahvast peale ei tule), teatas ta läbi mikrofoni, et kui keegi soovib väljuda, vajutaks nuppu, muidu ta ei peatugi. Ei peatunudki.

No mina vähemalt nägin sellist asja esimest korda, et bussijuht lisaks roolikeeramisele ka sõitjate eest hoolitseb. Kahjuks ei vaadanud ma bussi garaažinumbrit, ei saa TAK-i tänukirja ka saata. Olgu see juht siinkohal siis tänatud!

4 kommentaari:

Mann ütles ...

aga saada ikkagi TAKi kiri, garaazinumbrit pole sul vajagi, kui tead, mis liinil see sõitis ja mis kell. ses mõttes, et... see oleks tõsiselt vahva, vastuteene ja nii =)

PilleRiin ütles ...

seda, et juht ütleb, et nuppu vajutamata ei peatu, olen ma kohanud isegi paar korda lausa :O

Tiia ütles ...

ülivahva bussijuht! maini kirjas kell , päev ja koht, kindlasti bussi nr - küll siis saab õige juht tänu kätte

Ti:a ütles ...

Kutse meemile ! :)