kolmapäev, 22. juuli 2009

Kummaline

Sain täna meili ühelt blogijalt. Sisuks pikk seletus, miks ta blogi nüüdseks kinniseks läheb ja vabandus, et ta mulle kohe võtit ei anna - tema nimelt ei tea minust kuigi palju ja sooviks veidi põhjalikumat infot...

Vastasin, et minule ei pea midagi seletama, aga infot saab nii palju, kui minu enda blogidest välja loeb, kui sellest ei peaks piisama, kahju küll.

Blogisid pannakse kinni ju üle päeva, põhjused võivad olla millised tahes, neid ei pea ju teistele seletama. Ning keda lugema lubada, on täielikult blogiomaniku enda suva, või kuidas? Üldiselt ikka antakse ette teada ja võimalus soovijatel võtit küsida, andmisega on nagu on. Põhiliselt on toiminud aus vahetuskaup - vastastikune võtmete vahetus. Usalduse asi muidugi...

Kummaliseks teeb aga kogu asja see, et ma eriti ei mäletagi, et oleksin seda konkreetset blogi kuigipalju lugenud. Võibolla mõned korrad ja ehk olen isegi korra kommenteerinud.

7 kommentaari:

Cranberry ütles ...

Mulle tundub, et blogide kinni-lahti muutmine käib nagu Gaussi kõver...mingile hetkel on tipus ja siis jälle langeb.

Sinule teen taaskord pika pai, vahel tahaks mõne virtuaalse tuttavaga reaalselt kohtuda, kuid eks see ole julguse küsimus (vähemalt minu puhul).

kukupai ütles ...

Ega kunagi tea, kohtumised võivad teoks saada üsna juhuslikult...

Emmeliina ütles ...

loe mind, sest ma olen nähtamatu...

Emmeliina ütles ...

oi kommentaar libises kähku käest. see "Saladuste" fenomen on nagu tont, mis liigub ümber Blogijamaad.

laeka avamisel näeme...

Anonüümne ütles ...

Mis sa siin nutad, et sulle ei anta:P
Ma pole siiani saanud isegi Nirti võtit ja näed, kah elan :D
Teame küll, kuidas sa tahaks lugeda selle blogi, kelle nime sa ei nimeta, kuid nüüd vabandad ennast viisakalt välja :))))


:D:D:D:D:D

Anonüümne ütles ...

Ja sulle Cranberry teadmiseks, et Kukupai on üks ilmatuma koletis, kohe lööb hambad sisse ja siis enam lahti ei lase ennem, kui sinust on tükk väljas :D

Muidu aga on ta üks väga tore inimene, lisaks sõbralik ja soe :) Aga see olgu sedasi saladuskatte all öeldud :D

Cranberry ütles ...

tänan vihje eest ;o))