pühapäev, 24. veebruar 2008

Pingviinide paraadi ootel


Kummaline, paljud väidavad, et aastapäeva vastuvõtu ülekanne telekast on mõttetu, milleks näidata rahvale nn. pingviinide paraadi. Aga imelikul kombel vaatavad seda pea kõik. On ju ometi vaja osata kaasa rääkida, kui järgmisel päeval tööl kommenteerimiseks läheb - kes kellega, kellel daamidest milline kleit ja soeng, kas ikka sobib nii. Lehtedest ja ajakirjadest loetakse õhinal moepolitsei hinnanguid ja arutatakse - aga minule see just meeldis ja see jälle kohe üldse mitte.

Mina ütlen kohe ausalt, et mina vaatan seda ülekannet mõnuga. Mitte niivõrd kommenteerimise pärast, kuivõrd soovist näha suurt hulka ilusaid inimesi üheskoos. Pealegi on jubedaid maitsevääratusi jäänud palju vähemaks, meie daamid on õppinud oma ilu esile tooma.

Vastuvõtt kuulub aastapäeva traditsioonide hulka.

Aga algaski juba, nüüd paluks paar tundi mitte segada.

3 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Mina ei vaata. Seda teeb minu eest mu mees, kommenteerib, kiidab. Kontsert oli küll läbi aegade parim.
Saan paari tunniga blogisid parem lugeda, eelistan vaadata ilusatesse hingedesse nagu sina.

Anonüümne ütles ...

Ma kahtlustan, et iga teine inimene ja iga esimene ajakirjanik vahibki seda pigem mõttega, et osata järgnevad kaks nädalat kaasa rääkida teemal "The Ugliest Bitch Contest 2008".

Anonüümne ütles ...

Mina vaatasin ka vastuvõttu. Lihtsalt istusin teleka ette ja vaatasin. Ma olens eda vist igal aastal teinud. Kusjuures ma ei teagi miks. Loomulikult on üks asi pärast kommenteerida kellel oli kõige ilusam ja kellel kõige jubedam kleit. Vanastis ai seda isegi tehtud. Täna läks, aga tööpäev nii, et ma isegi ei kuulnud kedagi sellest rääkimas.