reede, 8. veebruar 2008

Ebaviisakas mina


Milleks on kauplustes kassalindi juures kenad pulgakesed? Eks ikka selleks, et laod oma kauba lindile ja paned siis pulga vahele, et järgmine inimene oma kaupa saaks laduda ja teie asjad segamini ei läheks.

Käisime meie siis Tupsuga täna poes, ladusime käru päris täis. Kassajärjekorras meie ees üks isa Tupsust veidi väiksema pojaga. Laob oma kauba lindile ja hakkab siis kassapidajaga mesijuttu ajama. Pulka aga vahele ei pannud ja mina ei ulatunud ka seda üle käru ja tema kaubahunniku võtma. Tupsu tahtis juba meie kärust kaupa lindile hakata tõstma. Ütlesin lapsele, et oodaku veidi, onu pole veel pulka vahele pannud. Enda arust piisavalt kõvasti, et härra seda kuulda võinuks. Kuulis vist ka, viskas korraks pilgu meie poole, aga ei midagi, flirtis edasi.

Ma päris vihastasin, kiire oli ju ka ja taha tekkis järjekord juba, lisaks pidin Tupsuga arutlema, kas tasub šokolaadimuna võtta või mitte (ei tasunud). Upitasin end üle käru ja härra kaubahunniku, krabasin pulga ja lajatasin selle partsti! lindile. Teenisin härralt imestunud pilgu, aga midagi ta ei ütelnud, ju vist oli mu altkulmu põrnitsus piisavalt kõnekas. Ladusime Tupsuga oma asjad lindile ja vaat siis üllatas Tupsu meid kõiki, ütles: "Anna pulk, ma panen vahele, siis saab järgmine tädi oma asjad panna." Selle peale vaatas härra meid ikka päääris pikalt.

Jaa, ma tean küll, et viisakas oleks olnud kena ja malbe häälega paluda härral endal see pulk sinna vahele panna. Aga reede õhtul poes, laps käekõrval, pood rahvast täis - viskab minulgi vahest üle...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ja miks sa ise seda pulka kohe sinna ei pannud? See pole ju ometi kuidagi raskem, kui kärust ühe asja lindile tõstmine.

Ma ei ole mitte kunagi poes käies selle peale mõelnud, et kelleltki peaks nii pisikese asja ära tegemist ootama.

kukupai ütles ...

Oleksid võinud lugeda, et ma lihtsalt ei ulatunud selleni. Ja elementaarne ju, et mõeldakse ka neile, kes järjekorras tagapool on või mis?

Anonüümne ütles ...

minu meelest on ka pulga panemine elementaarne

valgeseelik ütles ...

Kas isegi Sinul viskab vahel miski üle??!! Uskumatu!!! :) Ma arvasin, et Sinul ei viska mitte kunagi mitte miski üle. Aga tuleb välja, et Sa oled ikka täitsa luust ja lihast inimene. :):) :)

Anonüümne ütles ...

See oli nüüd küll pisiasi, mille peale vihastada. Aga mine tea. Kuna mina millegipärast ALATI satun suurpoodides KÕIGE AEGLASEMALT liikuvasse kassajärjekorda, siis ei vihasta mind enam ammu mitte midagi.