esmaspäev, 5. oktoober 2009

Valimisdilemma


Masu on vähemalt selles suhtes positiivselt mõjunud, et postkast pole enam ummistatud valimisreklaamidest, üks värvilisem ja läikivam kui teine. Tänavu olen saanud vaid paar postkaardikest ning KAKS tõesti asjalikku A4 formaadis lehte (ning needki sihukesel paberil, mis ka tulehakatuseks kõlbab).

Probleem aga hoopis selles, et ei teagi nüüd, milliseid präänikuid teised tegijad meie linnaosas oma valijatele lubavad :P

Kaks asjalikumat lehte saatsid meie endine ja praegune linnaosavanem. Ei mingit erakonnareklaami, selge ja arusaadav jutt, mida on tehtud ja mida veel teha oleks vaja. Üsna sarnased selles suhtes mõlemad. Tunnen mõlemat ka isiklikult ning tean, et need mehed ka sõna peavad (muidugi niivõrd, kuivõrd nende võimalused lubavad).
Häda aga selles, et praegune linnaosavanem on minu jaoks väga vales erakonnas, selle erakonna juhtfiguur on margi nii täis teinud, et häbi mõeldagi. Endine linnaosavanem aga istub hetkel ministritoolil ning mul on tõsine kahtlus, et ta sealt niipea ei tõuse - seega korjab hoopis oma erakonnale hääli ja linnaosavanemaks saame äkki mingi tankisti.

Nagu öeldud - ülejäänud tegelastest ei tea midagi...
Vali siis või midagi... Siga kotis kah osta ei taha...

6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Sul on vähemalt dilemma, meil pole midagi. Kolme päeva pärast algavad eelvalimised, tavaliselt olen esimesel päeval netis ära valinud, aga sel aastal pole halli aimugi, keda valida. Meile pole kriipsukestki valimisreklaami laekunud.

sille ütles ...

Mina ei tea mustamäel kandideerijatest mitte midagi. Ainult Jüri Ratase postkaart on tulnud ja kõik. Ja sama siin, Ratas võib ju olla tegija (ja mulle ta isklikult täitsa sümpatiseerib), aga erakonna pärast ta minu häält ei saa.
Üldse on sel aastal nii, et ei teagi, keda valida. Kesk, reform ja isamaa jäävad kohe välja. Tavaliselt olen sotside poolt hääletanud, aga sel aastal on ka nemad oma margi täis teinud. Jäävad vaid rohelised? Aga nemad ei saa tõenäoliselt nii palju hääli kokku kui vaja. Ja ausalt öeldes on ma põhimõtteliselt siiani oma hääle alati mõnele naisele andnud. Ühesõnaga olen täitsa hädas :(

KR ütles ...

ma võiks Sille kommentaari kopeerida. Ainult piirkond on teine. Kõige kurvem on see, et linnaosa piirkond ei tähenda ju midagi- minu valik on kas linnapea Savisaar, Pentus- mõlemad välistatud või Laar või Pihl.
Ma ei saa aru, kuidas sotsid ei saa aru, et Pihl ei ole õige inimene. Miks ei võiks olla Palo või Mikser või ... on ju valikut küll. Tundub, et sel aastal saavad hääle rohelised. Lihtsalt selleks, et Keskkerakond ei saaks nii suurt ülekaalu...:(

ÖöHulkur ütles ...

Mina sooviks valimissedelile lahtrit kirjaga "Mitte s****gi pole valida!"
Tegelt... huvitav, kuda Nõmme kandis üksikkandidaatidega seis om? Siis vähembalt oless teada, keda valin.

kukupai ütles ...

no pole kuulnudki, et mõni üksikkkandidaat ka oleks....

Anonüümne ütles ...

Kuni Sa seda K-tähega kurjamite kampa ei vali, polegi väga suurt vahet, kelle poolt hääletada. Võimalusi on Tallinnas nagunii ilmselt 2: kas jätkab senine seltskond või moodustavad ülejäänud jõud mingil moel koalitsiooni.