esmaspäev, 26. oktoober 2009

Kuri olen

Miks paneb firma endale iseteenindusbüroo netti, kui selle kaudu tehtud asjad ei toimi?
On minul Elisas kaks numbrit ja kaks lepingut. Ühte numbrit kasutan ise ja sellega on kõik OK ja kui ei ole , helistan personaalteenindajale ning saab kohe korda. Teine number on poja kasutuses. Lepingud on tehtud nii igiammu, et ma isegi ei leia neid pabereid enam majapidamisest üles - ühed esimesed Elisa lepingud ju üldse.
Poja numbril polnud väliskõned aktiveeritud, mobla hankimise ajal oli ta alaealine ning ei näinud selle järele vajadust. Kevadel sai aga Elisa netiteeninduse kaudu asi muudetud. Tuhkagi - läks poiss Lätti ja nii kui üle piiri sai - levi netu. Ei olnud selle teemaga aega tegelda, kuid täna õhtul selgus, et homme hommikul uuesti kiirminek lõuna poole.
Helistasin siis teenindusse - äkki saab sealtkaudu üle vaadata, kas toimib asi. Salasõna küsiti, aga kust mina seda enam mäletan, kui pole iialgi vaja olnud?! Õnneks on Järve Selver piisavalt ligidal ja ei jäänudki muud üle kui jalad selga võtta ja sinna kablutada.
Letitagune daam algul ei näinudki arvutist kummagi numbri kohta midagi, igaks juhuks klikkis mõlemale linnukese vajalikku kohta. Aga miks asi iseteeninduse kaudu ei toiminud, ei osanud temagi öelda.
Lõpp hea, kõik hea...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Seal võib viga olla kasutajaõigustes ;)
Mul omal ajal oli kah selline häda, lähen iseteenindusse ja ei saa miskit teha väidetavalt polnud ma omanik :P
Viga selgus pärast pikka seiklemist. Lihtsalt oli ees ja perenimi vahetuses ning masin ei lugenud mind omanikuks :P
Öelgu veel, et masinad ei eksi.

Anonüümne ütles ...

Teadagi.. Elisa :D
Vedas, et sul tegija teenindaja juhtus.. mina pidin ennast alles hiljuti ühega idioodiks vaidlema..

Anonüümne ütles ...

Teadagi.. Elisa :D
Vedas, et sul tegija teenindaja juhtus.. mina pidin ennast alles hiljuti ühega idioodiks vaidlema..