pühapäev, 10. mai 2009

Roju kiusab!

No nii, saingi ära kitutud! Aga tegelikult ka - loobib siin meemiga ja tahab minust mingeid imelikke fakte teada saada :P
Ma päris tükk aega mõtlesin, kas mul ongi midagi nii erilist, et sellepärast hakata blogstriptiisi ette võtma. Aga välja mõtlesin.
  1. Mul on suht korralik numbrimälu. Igasuguste kuupäevade ja kellaaegade suhtes pole mõtet minuga vaielda, niikuinii jään peale. Ja ausalt öeldes olen võimeline juuksekarva lõhki ajama ka, kui keegi üritab mulle selgeks teha, et ma eksin - seni pole veel eksinud. Ning kui veel mobiile polnud, polnud mul telefonimärkmikku ka vaja - kui numbrile korra helistanud olin, oli see peas kah.
  2. Lapsest saadik on mul olnud kombeks koogitaina kauss enne pesemist puhtaks limpsida. Isegi täna sain sellega hakkama.
  3. Mul vist on püromaani kalduvused. Ma lihtsalt jumaldan igasugust tuletorkimist, olgu lõke või grill või mis iganes. Ahjuküte on minusugusele lausa õnnistuseks.
  4. Olen allergiline kookosele. Mingisuguseid kookospiima sisaldavaid kosmeetikavahendeid palun minu ligidusse mitte tuua. See muidugi ei takistanud mind täna kookose-kohupiimakooki tegemast.
  5. Ma registreerin lugemisel automaatselt kõik kirjavead (teiste omad muidugi). Ilmselt on see jäänuk keskkoolist, kui emakeeleõpetaja kamandas mind appi kirjandeid parandama.
Nii, ja strippi palun jätkata: maaraja perenaine, osaline ja tegelinski.

2 kommentaari:

tegelinski ütles ...

No ma ei tea...
... aga ma mõtlen :)

tegelinski ütles ...

Ära tegin :)