esmaspäev, 28. jaanuar 2008

Kasudega kauplemas


Ega ma eile ilmaasjata Hemingwayd ei tsiteerinud. Täna oli tõsine kauplemispäev. Kui suure kasumiga, selgub lähiajal.

Käisime välispartneritega Kõige Kõrgema Ülemuse jutul. Põhiküsimuseks muidugi see, kuidas koostööd jätkata ja millised lepingulised suhted meil omavahel olema peaksid, et mina saaksin oma tööd rahulikult edasi teha ja piisavalt palju palka, et sellest ära elada. Esialgsed kokkulepped on üsna lubavad.

Lõppude lõpuks, kui ma olen oma erialal Eestis ainuke ja olen ühte asja vedanud juba viisteist aastat, siis olen ma loomulikult huvitatud sellest, et minu tööd väärtustatakse ja tähele pannakse ning leitakse võimalused seda edasi arendada, et ma saaksin enesele kaastöölisi ja järeltulijat koolitada. Igal juhul algusaastate suhtumine sellesse kui minu eralõbusse hakkab viimaks asenduma arusaamaga, et on piisavalt palju inimesi, kellele seda vaja on ja kelle nimel tasub pingutada.

Ega muud, tuleb kauplemist jätkata.

Kommentaare ei ole: