esmaspäev, 4. jaanuar 2010

Juba algab...


Spämmimine teadagi. Aga tundub, et Google tõlkemasin on kah aastavahetuse puhul veidi švipsis olnud, millega muidu seletada, et ta isegi asesõnu enam tõlkida ei oska, muust rääkimata...

Minu nimi on Sandra. Sina oled naine olin üllatunud kui nägin oma profiili ja ma tahaksin luua pikaajalist suhet teiega. Lisaks, ma nagu sina vastata mulle, minu e mail box (XXX) Seda seetõttu, et ma ei tea võimalusi ülejäänud foorumis pikka aega. palun kui teil on huvi teada rohkem minust ja mulle saata teile mõned pildid sellest kaevandusest, ma nagu sa minuga tagasi läbi mu e-posti aadress.

Tänu ootavad sinult.
sandra



My name is Sandra. i am a female I was impressed when i saw your profile and i will like to establish a long lasting relationship with you. In addition,i will like you to reply me through my e mail box (XXX) This is because i don’t know the possibilities of remaining in forum for a long time. please If you are interested in knowing more about me, and for me to send you some pictures of mine,i will like you contact me back through my email address.

Thanks waiting to hear from you .
sandra

Kommentaare ei ole: